Єдина емблема, яку BMW намагалася приховати на електричній версії M3
Єдина емблема, яку BMW намагалася приховати на електричній версії M3

Єдина емблема, яку BMW намагалася приховати на електричній версії M3

BMW продовжує розробку електричної версії легендарної M3, незважаючи на неоднозначну реакцію автолюбителів. Ця модель буде продаватися паралельно з традиційною бензиновою версією. Останні шпигунські знімки дозволили розгледіти нові деталі дизайну, включаючи серійні арки коліс та ексклюзивні диски.Один із прототипів вперше демонструє готові крила з розширеними арками, що надає автомобілю агресивніший вигляд. Дизайн передньої частини нагадує концепцію Neue Klasse, а задня частина виглядає більш пропорційною порівняно з іншими електричними моделями BMW.За попередніми даними, електрична M3 може важити до 2675 кг у повній конфігурації, що на 465 кг більше за звичайну версію. Цікаво, що вона все ж виявиться легшою за бензинову M5. Вага розподіляється між осями: 1250 кг спереду та 1475 кг ззаду.Інтер’єр прототипу поки що містить тимчасові елементи, але кермо, ймовірно, близьке до серійного варіанту. Виробництво новинки може розпочатися в березні 2027 року, але офіційних підтверджень від BMW поки немає. Ходять чутки про можливий варіант у кузові Touring, хоча наразі йдеться лише про седан.Попри значну різницю у вазі, електрична M3 обіцяє стати потужнішою за свого бензинового попередника. Однак питання динаміки керування та розподілу ваги залишаються відкритими – як компанія вирішить ці виклики, стане зрозумілим лише після офіційного представлення моделі.

Джерело матеріала
loader