Оператори блокуватимуть спам-виклики та нав’язливу рекламу, — Мінцифри
Уряд затвердив нові правила надання електронних комунікаційних послуг — оператори отримали інструменти для боротьби зі спам-викликами та навʼязливою рекламою і мають упродовж кількох місяців їх технічно реалізувати. Про це повідомили у Міністерстві цифрової трансформації.
Згідно з новими правилами, оператори мають право блокувати номери, з яких масово надходять дзвінки без згоди абонента. Компанії, які планують дзвонити клієнтам, повинні укласти договір з оператором і використовувати тільки зазначені в ньому номери.
«Якщо ви отримаєте спам-виклик — зможете повідомити про це свого оператора, і номер спамера заблокують. Також постачальники зв’язку отримали інструменти для обмеження підозрілих викликів — ще до того, як вони потрапляють до вас», — розповіли у Мінцифри.
В особистому кабінеті користувачі бачитимуть витрати, зможуть вимкнути платні розваги й керувати послугами самостійно. Жодна платна контент-послуга не активуватиметься без підтвердження, кажуть у відомстві.
Також установлено граничні ліміти на «мінус» — це дозволить уникнути великих неочікуваних боргів за надані послуги.
Швидкість інтернету обовʼязково буде вказуватися в договорі з оператором. Якщо швидкість нижча — користувач зможе подати скаргу до регулятора сфери НКЕК або звернутися до суду.
Українцям, які перебувають у зоні бойових дій, не блокуватимуть SIM-картки за несплату. А під час першого входу в мережу надаватиметься безоплатний пакет зв’язку.
Нагадаємо, перше всеукраїнське соціологічне дослідження щодо якості мобільного зв’язку та доступу до інтернету виявило, що якістю фіксованого інтернету задоволені 96% українців, а мобільного — 91%.
За п’ятибальною шкалою українці оцінили якість мобільного зв’язку в Україні як «добру», а середній бал становив 3,6.
Фото: Unsplash
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.

