/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F45%2Fa5ab428b513c5e78519948e61e9e24e9.png)
Клієнти Ощаду скаржаться на неможливість переказати гроші без смс: чи є вихід
У деяких клієнтів вже уривається терпець
Клієнти Ощадбанку неодноразово стикались з проблемами під час здійснення переказів коштів. І багатьох виникає питання: що робити, коли не приходять повідомлення, аби підтвердити переказ.
Під одним з дописів у Facebook банк відповів, як вийти з ситуації, коли переказ грошей не можна зробити, бо не приходять повідомлення з кодом. Зауважимо, що враховуючи кількість скарг у мережі, клієнти досить часто стикаються з цим.
"Шановні працівники банку, коли будуть надходити одноразові sms код для переказу, поповнення рахунку вже 6 доба пішла. Ніяких чітких відповідей немає, то якийсь збій у Водафон та Київстар, то його вже немає. Стрілки друг на друга кидаєте", — пише один з клієнтів Ощаду.
У відповідь банк зазначив, що якщо спостерігається тимчасова проблема з надходження кодів підтверджень операції — слід зачекати вирішення проблеми.
"Наразі проблеми з доставкою смс повідомлень були вирішено. Рекомендуємо здійснити платежі повторно якщо є така необхідність", — написав представник банку.
Однак вже за кілька годин клієнт знову поскаржився, що повідомлення так і не приходять, тоді ж банк зазначив, що проблема з цим і досі є, її вирішують. До слова, Ощад наголосив, що здебільшого це пов'язано з мобільними операторами і проблеми виникають у них.
Підсумовуючи, можна сказати, що Ощадбанк радить клієнтам, які не можуть здійснити переказ через те, що не приходять повідомлення з кодом підтвердження, зачекати. Також можна спробувати перезавантажити мобільний телефон.

