«ТРО Медіа» презентувало реаліті-проєкт «Школа мужності»
«ТРО Медіа» презентувало реаліті-проєкт «Школа мужності»

«ТРО Медіа» презентувало реаліті-проєкт «Школа мужності»

У трисерійному проєкті показано особливості проходження рекрутами базової загальної військової підготовки в одному з навчальних центрів Сил ТрО ЗСУ.

Команда «ТРО Медіа» (відділ комунікацій Командування Сил територіальної оборони ЗСУ) презентувала телевізійний проєкт «Школа мужності» — перше в Україні військове реаліті, створене Збройними Силами України. Про це повідомили автори проєкту.

Йдеться про перше в Україні військове реаліті у форматі відеощоденника. У трисерійному проєкті показано особливості проходження рекрутами базової загальної військової підготовки в одному з навчальних центрів Сил ТрО ЗСУ.

Як повідомив начальник відділу комунікацій Командування Сил ТрО ЗСУ, полковник Олексій Дмитрашківський, головна мета проєкту — показати цивільному населенню, яке не має знань про військову службу, що рекрути під час проходження курсу БЗВП отримують достатній рівень підготовки, знань і досвіду для захисту своєї Батьківщини.

«"Школа мужності" розвінчує міфи про військову службу, демонструє якісні зміни в українській армії та показує, що рекрути отримують потужний багаж знань і досвіду, необхідний сучасному захиснику», — зазначив Дмитрашківський.

Героями проєкту стали четверо чоловіків, які вирішили долучитися до українського війська. 25-річний Кирило з позивним «Керя» — уродженець Авдіївки. Він мріє помститися росіянам за знищене рідне місто та відчуває відповідальність за майбутнє України.

Другий герой — Сергій із позивним «Ребус» — донедавна займався волонтерством. Записатися до війська його надихнула творчість гурту «МУР» і переконання, що росіяни мають бути покарані за злочини проти України.

Ще один учасник — військовий експерт Олександр Мусієнко (позивний «Мусон»). Попри значний досвід у юридичній та оборонній сферах, він також вирішив вступити до Сил ТрО.

Четвертий учасник — Віктор із позивним «Старий». Чоловік із почуттям гумору, харизмою та витримкою, він додає своєрідного колориту колективу рекрутів.

Протягом 49 днів у навчальному центрі герої проходили різноманітні фізичні та психологічні випробування, перевтілюючись із цивільних громадян у справжніх воїнів.

Автори переконані, що динамічний формат реаліті-шоу, наповнений армійським духом і гумором, допоможе глядачам краще зрозуміти процес БЗВП, а також мотивуватиме українців до служби в ЗСУ.

У коментарі «Детектору медіа» керівник проєкту Дмитро Гавриленко наголосив, що поштовхом до створення реаліті стало бажання розвінчати міфи та фобії щодо мобілізації.

«На жаль, соціологія свідчить, що багато українських чоловіків бояться долучатися до війська. Їхні страхи пов’язані з поганим забезпеченням, відсутністю підготовки або страхом потрапити до "поганого" командира. Ми хочемо показати, що армія змінилася», — розповів він.

«Школа мужності» має заповнити інформаційний вакуум, продемонструвати прозорість, професіоналізм інструкторів і якість навчальних програм.

«Ми 49 днів були з рекрутами: у бомбосховищах, лісах, на полігонах. Камера не вимикалася. Цей формат зацікавить глядача й дозволить йому ідентифікувати себе з героями», — пояснює керівник.

Кожен герой — зі своїм характером, досвідом і стилем життя. «Ребус» — юрист, «Керя» — працівник ДТЕК, «Старий» — колишній інкасатор.

«ТРО Медіа» презентувало реаліті-проєкт «Школа мужності» - Фото 1

«Вони кумедні, емоційні, працьовиті, іноді ледачі, але всі — готові боротися за свободу. Ми намагалися показати, що відбувається всередині людини — її переживання, трансформацію», — додає Гавриленко.

Під час курсу БЗВП рекрути опанували стрільбу, тактику, військову дисципліну, бойову медицину, антидронову безпеку, психологічну стійкість. За 49 днів кожен зробив близько тисячі пострілів.

«ТРО Медіа» презентувало реаліті-проєкт «Школа мужності» - Фото 2

«“Ребус” подолав свої страхи. “Мусон” — індивідуаліст — став командним гравцем. Усі стали витривалішими, майже не відчували ваги броніка чи автомата. А головне — стали побратимами.

Це реальна школа мужності — і вона відкрита для кожного, хто готовий стати на захист України», — підсумував керівник проєкту.

Фото: пресслужба ТРО Медіа

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги за темою
військові
Джерело матеріала
loader
loader