CMO monobank Рогальський йде з посади після 8 років роботи — AIN дізнався причини
Маркетинговий директор (CMO) monobank Анатолій Рогальський залишає посаду після восьми років роботи у необанку.
Про це він повідомив на своїй сторінці у Threads і підтвердив у коментарі AIN.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F43%2F5568ea2ac02ab18aac1d66875168ac19.jpg)
«Я одразу прийшов у компанію на топову позицію і за роки зробив значний внесок у розвиток бренду, команди й продуктів. За цей час значно виріс як фахівець і лідер, і, можливо, на цьому етапі не побачив для себе нового виклику всередині компанії», — розповідає Анатолій Рогальський у коментарі AIN.
Як розповідає вже колишній маркетинговий директор monobank, компанія з повагою поставилась до рішення, врахувала внесок Рогальського та запропонувала гідні й коректні умови виходу.
За його словами, поки фаундера не шукають нового CMO і планують продовжувати роботу з командою Анатолія напряму.
«Ми неодноразово обговорювали можливі сценарії, і рішення не стало несподіванкою. Просто зараз настав час планового піврічного рев’ю, яке стало природною нагодою підвести підсумки й ухвалити остаточне рішення», — підсумував маркетолог.
У перші місяці запуску monobank Анатолія Рогальського запросили на позицію CMO, і протягом п’яти років він залишався маркетинговим директором банку.
Читайте також: Частки Гороховського та Михайла Рогальського у розробнику monobank зросли після рішення АМКУ
