/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F1ae8db50f4d4bdfdd44252b74caade25.jpg)
Sony продовжує розслідування причин проблем зі смартфоном Xperia 1 VII
Кілька днів тому Sony призупинила продаж Xperia 1 VII в Японії через серйозні проблеми, які почали масово проявлятися у користувачів.
Повідомлялося про спонтанні перезавантаження, несподіване відключення пристрою і навіть випадки, коли смартфон зовсім відмовляється вмикатися. Тепер на ситуацію відреагувало британський підрозділ Sony.
Компанія заявила, що, як і раніше, веде розслідування, намагаючись встановити причини несправностей, і працює над рішенням для постраждалих користувачів. У країнах Європи зараз триває процес виявлення обсягу порушених партій, оскільки проблема, за попередніми даними, торкається не всіх пристроїв Xperia 1 VII, а лише окремих екземплярів із певної серії.
На офіційній сторінці, посилання на яку вказано в джерелі, Sony публікуватиме оновлену інформацію та рекомендації з появою нових даних. А поки що власникам смартфона радять створити резервні копії всіх важливих даних — на випадок, якщо пристрій раптово перестане працювати.
Також Sony нагадує про тимчасовий спосіб «оживити» смартфон: потрібно одночасно затиснути клавіші живлення та збільшення гучності приблизно на 20 секунд. Це може допомогти вивести пристрій навіть із глибокої сплячки. Крім того, рекомендується перевірити наявність останнього оновлення програмного забезпечення — хоча, як і зазначалося раніше, малоймовірно, що воно вирішить проблему з огляду на те, що причину несправності досі не встановлено.

