Морські перевезення зерна панамаксами та баржами подорожчали
Морські перевезення зерна панамаксами та баржами подорожчали

Морські перевезення зерна панамаксами та баржами подорожчали

Морські перевезення зерна панамаксами та баржами подорожчали

Чорноморський фрахтовий ринок демонструє змішану картину в середині липня.

Про це повідомив аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко. 

«Позитивний імпульс минулого тижня, спричинений припливом нових замовлень на перевезення зерна з України, цього тижня вже втратив силу, що ускладнює судновласникам подальше просування ставок вверх. Таким чином, ставки в сегментах хендисайз і костер на цьому тижні переважно залишаються стабільними.

Водночас ставки на спотові перевезення баржами по Дунаю ще дещо зросли, оскільки пропозиція тоннажу на ринку скоротилася через збереження проблем з навігацією, спричинених низькою осадкою.

У сегменті панамаксів ставки на Далекий Схід ще зросли через занепокоєння судновласників щодо проходу через Червоне море після нещодавніх атак хуситів на торгові судна», — пояснив експерт.

Таким чином, фрахтовий відділ Atria Brokers, оцінює фрахт панамаксу кукурудзи з глибоководних портів України до Південного Китаю на рівні 37-38 $/т (+1 $/т за тиждень).

У сегменті хендісайзів фрахт для 30 тис. т кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії залишається на рівні 17–18 $/т.

У сегменті коастерів ставки для партії кукурудзи обсягом 6 тис. т з дунайських портів України до східного узбережжя Італії становлять 30–32 $/т.

Фрахт баржами для обсягів 1-3 тис. т кукурудзи з Ізмаїла або Рені до Констанци оцінюється на рівні 11-12 /т (+1 /т за тиждень).

Джерело матеріала
loader
loader