/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F529aaeb604366a80ec9d2a8f9826a551.jpg)
Морські перевезення зерна панамаксами та баржами подорожчали
Морські перевезення зерна панамаксами та баржами подорожчали
Чорноморський фрахтовий ринок демонструє змішану картину в середині липня.
Про це повідомив аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
«Позитивний імпульс минулого тижня, спричинений припливом нових замовлень на перевезення зерна з України, цього тижня вже втратив силу, що ускладнює судновласникам подальше просування ставок вверх. Таким чином, ставки в сегментах хендисайз і костер на цьому тижні переважно залишаються стабільними.
Водночас ставки на спотові перевезення баржами по Дунаю ще дещо зросли, оскільки пропозиція тоннажу на ринку скоротилася через збереження проблем з навігацією, спричинених низькою осадкою.
У сегменті панамаксів ставки на Далекий Схід ще зросли через занепокоєння судновласників щодо проходу через Червоне море після нещодавніх атак хуситів на торгові судна», — пояснив експерт.
Таким чином, фрахтовий відділ Atria Brokers, оцінює фрахт панамаксу кукурудзи з глибоководних портів України до Південного Китаю на рівні 37-38 $/т (+1 $/т за тиждень).
У сегменті хендісайзів фрахт для 30 тис. т кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії залишається на рівні 17–18 $/т.
У сегменті коастерів ставки для партії кукурудзи обсягом 6 тис. т з дунайських портів України до східного узбережжя Італії становлять 30–32 $/т.
Фрахт баржами для обсягів 1-3 тис. т кукурудзи з Ізмаїла або Рені до Констанци оцінюється на рівні 11-12 €/т (+1 €/т за тиждень).

