Нові випуски «Званої вечері» на СТБ та «Стендап» на «Суспільне Культура». Як дивилися телеканали 30 червня — 6 липня 2025 року
«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі й місячні огляди читайте тут.
Лідери телеперегляду. Провідні українські телеканали за підсумками 27 тижня 2025 року (30 червня — 6 липня)
Медіагрупа Starlight Media утримує перше місце серед українських медіагруп з часткою 24,88% (без змін відносно попереднього тижня). На другому місці — «1+1 Media» з часткою 15,72% (зменшення 4%), Inter Media Group — на третьому місці з часткою 6,66% (зростання 2%).
Серед телеканалів першу сходинку утримує СТБ з часткою 8,30% (без змін). На друге місце піднявся Новий канал із часткою 6,21% (зростання 10%). Третю сходинку займає ICTV2 з часткою 5,27% (зменшення 21%).
Четверту позицію утримає канал «2+2» з часткою 3,86% (зменшення 7%). Далі — ТЕТ із часткою 3,76% (без змін). Наступний — НТН із часткою 3,22% (зростання 8%). І на сьоме місце опустився канал «1+1 Україна» з часткою 3,10% (зменшення 18%).
На восьмому місці — канал «Бігуді» (1,90%, зменшення 6%). На дев’ятій сходинці — канал «Плюс плюс» (1,47%, зростання 13%). Закриває провідну десятку канал «Оце» (1,09%, зростання 18%).
Головні прем’єри тижня
Минулого тижня СТБ почав показ нових випусків проєкту «Звана вечеря» (rat 0,78%, shr 3,93%, 5-те місце в слоті).
На каналі «Суспільне Культура» з’явилось нове гумористичне шоу «Стендап» (rat 0,08%, shr 0,53%, 19-те місце в слоті).
Серед телепрем’єр іноземного кіно були наступні новинки: «Будинок таємниць» (rat 0,66%, shr 9,80%, 1-ше місце в слоті) і «Покерфейс» (rat 1,71%, shr 9,44%, 1-ше місце в слоті) на Новому каналі, «Швидкий Чарлі» (rat 1,76%, shr 9,47%, 1-ше місце в слоті) на ICTV2 та «Смертельна пастка» (rat 0,22%, shr 1,62%, 13-те місце в слоті) на 1+1 Україна.
Марафон
Минулого тижня показники каналів, які транслюють об’єднаний марафон «Єдині новини», суттєво не змінилися: частка за комерційною аудиторією віком 18—54 років у містах із понад 50 тис. населення склала 4,26%, а за широкою аудиторією 18+ 50 тис.+ 7,12%.
Провідні програми 27-го тижня телеперегляду
Рейтинг провідних програм знову очолює серіал «К.О.Д.» на СТБ (rat 3,13%, shr 13,94%). На другому місці — «Супермама» на СТБ (rat 2,20%, shr 11,29%). Третя сходинка — за серіалом «Слід» на СТБ (rat 1,93%, shr 10,94%). Закривають п’ятірку фільми на Новому каналі «Сльози сонця» (rat 1,90%, shr 10,45%) і «Без образ» (rat 1,85%, shr 10,26%).
До десятки найпопулярнішого контенту тижня ще увійшли фільми «Швидкий Чарлі» на ICTV2, «Покерфейс» і «Маска» на Новому каналі, а також серіали «Дільничний з ДВРЗ 3» на ICTV2 і «Черговий лікар» на СТБ.
Ранжування представлене на основі рейтингів. Десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин
Лідери за чоловічою аудиторією
Очолює рейтинг програм тижня за чоловічою аудиторією фільм «Без образ» на Новому каналі (rat 2,48%, shr 14,43%). Далі — серіал «Дільничний з ДВРЗ 3» на ICTV2 (rat 2,29%, shr 9,85%). Закриває п’ятірку кінопоказ: «Сльози сонці» (rat 2,15%, shr 13,09%) і «Покерфейс» (rat 2,15%, shr 11,83%) на Новому каналі, «Швидкий Чарлі» (rat 2,13%, shr 11,76%) на ICTV2.
До десятки програм тижня потрапили детективні серіали «К.О.Д.» і «Слід» на СТБ, а також фільми на Новому каналі: «Гроші вирішують все», «Маска» і «Парочка копів».
Лідери за жіночою аудиторією
Проєкти СТБ очолили перелік найрейтинговіших програм тижня за жіночою аудиторією: «К.О.Д.» (rat 4,18%, shr 16,93%), «Супермама» (rat 2,85%, shr 14,63%), серіали «Слід» (rat 2,61%, shr 14,48%), «Черговий лікар» (rat 2,33%, shr 9,58%) і «Сліпа» (rat 2,02%, shr 17,58%).
До десятки також потрапили турецька мелодрама «Перелітний птах» на Бігуді, поліційний процедурал «NCIS. Полювання на вбивць» на НТН, гумористичне шоу «Вечірній квартал» на «1+1 Україна» та фільми на Новому каналі «Сльози сонця» й «Останній бойскаут».
Лідери серед молоді
Кінопоказ на Новому каналі очолив рейтинг найпопулярніших програм тижня за молодою аудиторією: «Покерфейс» (rat 2,00%, shr 12,31%), мультфільм «Сезон полювання 2» (rat 1,96%, shr 20,04%) і «Парочка копів» (rat 1,83%, shr 10,74%). Закривають п’ятірку проєкти СТБ: «К.О.Д.» (rat 1,78%, shr 10,27%) і «Супермама» (rat 1,74%, shr 13,17%).
До провідної десятки потрапили ще фільми на Новому каналі: «Маска», «Пікселі», «Сльози сонця», «Гроші вирішують все» і «Без образ».
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

