Помер творець The Elder Scrolls Юліан ЛеФей: індустрія сумує за легендою RPG
Помер творець The Elder Scrolls Юліан ЛеФей: індустрія сумує за легендою RPG

Помер творець The Elder Scrolls Юліан ЛеФей: індустрія сумує за легендою RPG

Джуліан ЛеФей, легендарний творець The Elder Scrolls і один із перших візіонерів Bethesda, помер у віці 59 років після боротьби з раком. Шанований як фанатами, так і розробниками, ЛеФей був не просто провідним дизайнером, а людиною, яка визначила цілий жанр.

Смерть ЛеФея підтвердила студія OnceLost Games, співзасновником якої він був, назвавши цю втрату "незмірною" як для ігрової індустрії, так і для спільноти, яку він допоміг сформувати, повідомляє GamesRadar+.

Важливо Розробка The Elder Scrolls VI може затягнутися: що відомо про гру і коли буде реліз

Вплив ЛеФея буквально закарбований у самому Тамріелі, місці дії ігор The Elder Scrolls. Божество Юліанос носить його ім'я — це тиха данина поваги від команди Bethesda, яка колись крутилася навколо його ідей. Після відходу зі студії він возз'єднався з іншими ветеранами, Тедом Петерсоном і Віджаєм Лакшманом, щоб створити OnceLost Games. Разом вони приступили до створення The Wayward Realms, великої RPG, мета якої — повернути глибоку симуляцію і фентезійне коріння, які визначали його ранні роботи, зокрема The Elder Scrolls: Daggerfall.

Незважаючи на скромний, за сучасними мірками, розмір команди, розробникам вдалося створити гігантські світи
Фото: Bethesda Softworks

Хоча він відійшов від активної розробки за кілька днів до своєї смерті, ЛеФей залишався керівною силою. Навіть під час хвороби він наставляв команду, формував дизайн і залишив частинку себе в побудові світу гри. "Він подбав про те, щоб кожен аспект гри відображав його прагнення створити щось справді незвичайне", — сказав Петерсон у щирій заяві.

ЛеФею навіть вдалося побувати в ролі короля Камарона в промо-ролику до гри The Elder Scrolls II: Daggerfall, випущеному на виставці Winter CES 1995.
Фото: Bethesda Softworks

Робота над The Wayward Realms буде продовжена на його честь. Команда подвоїла зусилля, щоб втілити його бачення в життя — останній епічний проєкт людини, яка змінила рольові ігри назавжди. Його спадщина живе не тільки в коді та квестах, а й в уяві мільйонів людей, яких він надихнув і які виросли на світах, створених за його участі.

Як ЛеФей задав вектор усім майбутнім рольовим іграм

У Bethesda Джуліан ЛеФей був технічним директором і одним із головних архітекторів ігор The Elder Scrolls: Arena і Daggerfall, де він сформував основні системи, що визначили серію, — величезні відкриті світи, нелінійні квести і глибоке налаштування персонажів. Він курирував розробку рушія, ігрову механіку і філософію дизайну, вичавлюючи все з можливостей обладнання того часу, щоб забезпечити безпрецедентний для відеоігор масштаб. ЛеФей, якого часто називають "батьком The Elder Scrolls", заклав основу для характерного для франшизи поєднання свободи, складності та занурення у світ, яке і сьогодні продовжує впливати на рольові ігри навіть поза серією TES.

Раніше Фокус писав про те, що Bethesda створює "щось інше", говорячи про The Elder Scrolls VI. Давній розробник з Bethesda Game Studios Курт Кульманн поділився відвертими думками про гру, у створенні якої він брав участь, але в розробці якої цього разу не братиме участі.

Також Фокус писав про те, що буде являти собою наступна частина God of War. Інсайдери з'ясували, де компанія Sony шукає акторів для нової частини God of War.

Теги за темою
смерть
Джерело матеріала
loader
loader