Таємничий прототип Bugatti мав 18 циліндрів та фари, схожі на очі комахи
Таємничий прототип Bugatti мав 18 циліндрів та фари, схожі на очі комахи

Таємничий прототип Bugatti мав 18 циліндрів та фари, схожі на очі комахи

Придбання Volkswagen Group бренду Bugatti стало поворотним моментом для автомобільної промисловості. Компанія поставила за мету створити один з найвизначніших суперкарів у історії, який згодом став найшвидшим серійним автомобілем. Однак перед запуском Veyron було розроблено кілька концептів, що демонстрували альтернативні варіанти дизайну.Один з таких прототипів, створений Вальтером де Сільвою, довгий роки залишався прихованим від громадськості. Лише у 2009 році італійський журнал Quattroruote опублікував фотографії цього автомобіля. На відміну від інших концептів, цей ніколи не демонструвався на автосалонах і залишався маловідомим.Незважаючи на те, що цей концепт не став основою для серійного Veyron, він містить характерні елементи дизайну Bugatti. Овальна решітка радіатора у формі підкови та характерна лінія “С” згодом знайшли своє втілення у Veyron, Chiron та Tourbillon. Автомобіль пофарбований у насичений синій колір, що підкреслює його ексклюзивність.Концепт оснащувався експериментальним 6.3-літровим двигуном W18 з трьома рядами циліндрів. Хоча у серійній версії використали інший силовий агрегат – турбований W16, цей прототип демонструє, наскільки сміливими були інженерні рішення Bugatti на початку 2000-х.Музей Autostadt у Німеччині тимчасово виставив цей унікальний концепт для публічного огляду. Для шанувальників автомобільної історії це рідкісна нагода побачити один із найменш відомих, але важливих етапів розвитку легендарного бренду. Варто зазначити, що деякі елементи дизайну, такі як кришка двигуна та центральне вихлопне колектор, все ж знайшли своє втілення у серійній моделі.

Джерело матеріала
loader