/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F34ef282d6e09127e15d70de738409ce2.jpg)
Threads додає покращені показники ефективності контенту для творців
Threads оголосила про впровадження покращених показників, які допоможуть користувачам краще зрозуміти ефективність їхніх публікацій та де їх контент знаходять.
Тепер користувачі можуть бачити детальнішу інформацію на панелі інструментів «Статистика» платформи. Перейшовши до розділу «Взаємодія», вони побачать дані про залученість за допомогою лайків, відповідей, цитат та репостів. У розділі «Підписники» відображається зростання кількості підписників з географічними даними, включаючи найпопулярніші міста та країни, а також демографічною інформацією, такою як віковий діапазон та стать.
Крім того, користувачі можуть бачити, як змінилася ефективність їхніх публікацій, за допомогою нової діаграми, яка розроблена для відображення тенденцій у їхньому контенті протягом періоду від семи до 90 днів.
Оскільки відповідні публікації в Threads можна рекомендувати людям в Instagram та Facebook, Threads тепер дозволять користувачам бачити місця, де люди знаходять їхній контент. Вони зможуть бачити відсоток переглядів, який кожен додаток приніс для своїх публікацій.
Платформа, що належить Meta, стверджує, що оновлення спрямовані на те, щоб допомогти творцям створювати аудиторію, розширювати свою присутність та розуміти, який контент резонує з їхніми підписниками.
Цей крок відбувається на тлі швидкого зростання Threads . Нещодавні дані від постачальника ринкової аналітики Similarweb показали, що платформа наздоганяє головного конкурента X за кількістю користувачів мобільних додатків.
У червні 2025 року мобільний додаток Threads для iOS та Android мав 115,1 мільйона активних користувачів щодня, що становить 127,8% зростання у річному обчисленні. З іншого боку, X досяг 132 мільйонів активних користувачів щодня, а його зростання у річному обчисленні знизилося на 15,2%.
Для Threads має сенс забезпечити творців контенту на своїй платформі додатковими інструментами для розширення своєї присутності в соціальній мережі, оскільки компанія продовжує конкурувати з X та іншими конкурентами.

