/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F367d05a4e2df82869bb137f5e05398ab.jpg)
Для найпотужнішого YangWang з Китаю, який перевершує Veyron, знадобиться чималий гаманець
Преміальний позашляховик YangWang U8L від китайського виробника BYD вже надійшов у продаж. Хоча його ціна в Китаї досить висока, у порівнянні з аналогічними моделями на західних ринках він виглядає вигідніше. Основна відмінність U8L – це значно подовжена колісна база та кузов.Ціна стартує від 1,3 мільйона юанів (близько 181 тисячі доларів). Для бронювання потрібно внести депозит у розмірі 20 тисяч юанів. Автомобіль позиціонується як альтернатива Bentley Bentayga чи Rolls-Royce Cullinan для тих, хто віддає перевагу китайським брендам.YangWang U8L оснащений передовою системою автономного водіння DiPilot 600, яка включає три лідари та функцію Navigate On Autopilot. Також у стандартній комплектації йдуть керамічні гальма, гідравлічна підвіска Disus-P і можливість подолання водних перешкод.Салон орієнтований на комфорт пасажирів: передні та задні сидіння мають підігрів, вентиляцію та масаж. Для водія передбачений 23,6-дюймовий цифровий щиток приладів, а передній пасажир отримує власний великий дисплей.Позашляховик оснащений гібридною силовою установкою: 2,0-літровий турбодвигун, чотири електромотори та акумулятор ємністю 49,05 кВт·год. Загальна потужність складає 1180 к.с., що перевершує показники оригінального Bugatti Veyron.Проте, продажі YangWang у першій половині року впали на 500% порівняно з минулим роком, що може свідчити про складнощі бренду у підтримці попиту. Чи знайдуться покупці на подовжену версію – поки що питання залишається відкритим.Незважаючи на технологічні переваги, YangWang U8L стикається з жорсткою конкуренцією з боку встановлених європейських брендів. Його успіх на ринку багато в чому залежатиме від того, чи зможе він переконати покупців у своїй преміальності та надійності.

