/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F0fcbd6ac5b4f3fd0d397a4a811822e18.jpg)
Майже 21 долар за втомлений бутерброд: соцмережі обурив пост про оману у кафе
Австралієць виклав фото тосту за 20,90 доларів і користувачі соцмереж почали жартувати з приводу ціни та вигляду страви. У сендвічі майже не було начинки, а хліб – ледь підсмажений.
Як повідомляє Daily Mail, клієнт однієї з кав’ярень в австралійському місті Аделаїда обурився вартістю та виглядом страви й оприлюднив фото "сумного тосту" за 20,90 доларів. Замість обіцяної щедрої начинки, чоловік отримав бутерброд з мізерною кількістю пастрамі (м’ясний делікатес, зазвичай з яловичини), трохи капусти й майонезу, а сам хліб виявився майже не підсмаженим.
Клієнт відвідав мережеву кав’ярню Coffee Club і замовив тост "Рубен", у складі якого, за описом у меню, мали бути нарізана пастрамі, пікантна квашена капуста, мариновані корнішони, яєчний майонез та розплавлений сир чедер із моцарелою. Проте на ділі страва виявилася значно менш привабливою.
"Ми з дружиною рідко вибираємось кудись, бо маємо довгострокові цілі. Але вирішив поділитись, як пройшла наша ранкова прогулянка", – написав чоловік у дописі на Reddit.
До публікації він додав також фото страви дружини – тосту з шинкою, сиром і помідорами, що коштував 15,90 доларів. Їжа виглядала настільки ж непрезентабельно, що викликала хвилю глузливих коментарів у мережі.
Реакція соцмереж
Користувачі соцмереж миттєво відреагували:
- "Викличте поліцію – це пограбування", – написав один.
- "Найсумніший тост, який я коли-небудь бачив", – додав інший.
- "15 доларів за сир і тост? Тримай мої стрінги, я відкриваю кафе", – пожартував ще один коментатор.
Деякі користувачі радили уникати мережевих закладів:
- "Ти рідко виходиш з дому і обрав Coffee Club? Друже, тобі треба бути вибагливішим", – відреагував один із коментаторів.
- "Франшизи створені для масовості. Це пастка: витрати мінімальні, прибуток – максимальний", – додав інший.
Представники Coffee Club прокоментували ситуацію, зазначивши, що розчаровані таким відгуком. "Це не відповідає стандартам нашого сервісу. Ми серйозно ставимося до подібних ситуацій, і наразі триває внутрішній перегляд", – йдеться у відповіді компанії для Daily Mail.
Як повідомляв Фокус, користувачі були шоковані процесом приготування готових сендвічів.
Також ми розповідали про те, що чоловіку заборонили їсти улюблені бутерброди.

