Прослужить понад 300 000 км: експерт пояснив, як правильно обслуговувати варіатор
Прослужить понад 300 000 км: експерт пояснив, як правильно обслуговувати варіатор

Прослужить понад 300 000 км: експерт пояснив, як правильно обслуговувати варіатор

Безступінчасті варіатори вважають ненадійними, проте фахівець із продажу автозапчастин зі США вважає, що цей стереотип виник через неправильне обслуговування таких КПП.

Безступінчасті варіатори в авто зменшують витрату пального та дешеві у виробництві, проте вважаються ненадійними. Утім, життя такої КПП можна суттєво продовжити, якщо правильно його обслуговувати. Про це розповів представник компанії-продавця автозапчастин із Іллінойсу, повідомляє сайт Motor1.

Саме помилки при обслуговуванні є однією із основних причин виходу з ладу варіатора. Дотримання простих правил – запорука безпроблемної експлуатації такої трансмісії.

У варіаторі Jatco потрібно міняти обидва фільтри під час заміни мастила
Фото: Nissan

Експерт розкрив деталі обслуговування варіатора на прикладі КПП Jatco, яку встановлюють на популярний кросовер Nissan Rogue/X-Trail та чимало інших моделей. За умови правильного обслуговування вона легко подолає 320 000 км.

Фахівець пояснив, що за регламентом, заміна мастила у варіаторі повинна відбуватися кожні 50-60 тис. км. Разом із робочою рідиною необхідно замінити і фільтри, причому варто пам’ятати, що їх у варіаторі Jatco два – зовнішній та внутрішній.

Важливо "Чорна смерть": чим загрожує постійна повільна їзда на автомобілі

Дуже часто при обслуговуванні варіатора механіки замінюють лише один із фільтрів, а про інший забувають. Саме це і може призвести до несправностей трансмісії.

Раніше Фокус розповідав, чому не варто купувати вживані автомобілі з надто малим пробігом.

Також ми писали про авто з пробігом, яке дуже важко ремонтувати.

Теги за темою
авто Ремонт
Джерело матеріала
loader
loader