Трамп планує запровадити найбільші вантажівки Детройта на вузькі вулиці Європи
Трамп планує запровадити найбільші вантажівки Детройта на вузькі вулиці Європи

Трамп планує запровадити найбільші вантажівки Детройта на вузькі вулиці Європи

Хоча американські автомобілі залишаються популярними у США, за кордоном ситуація інша. Колишній президент Дональд Трамп неодноразово звинувачував Японію та Європу в обмеженні доступу американських авто. Однак проблема не в тарифах, а в уподобаннях споживачів, розмірах машин та їх практичності.У Токіо, Лондоні та інших містах перевагу віддають компактним моделям, таким як Volkswagen Golf або Renault Clio. Великі пікапи та SUV, які домінують у США, там рідкість — не тому, що вони не подобаються, а тому, що вони менш практичні в умовах вузьких вулиць і високих цін на паливо.У Японії за минулий рік продали лише 570 Chevrolet, 420 Cadillac та 120 Dodge. Ford взагалі не представлений на цьому ринку вже майже десятиліття. Колишній президент Aston Martin Енді Палмер зазначає: Єдиний американський бренд, який має успіх у Японії — Jeep, завдяки праворульним версіям. Однак навіть його представники визнають, що великі авто створені для широких доріг, і керувати ними на вузьких японських вулицях непросто.Зниження тарифів може відкрити додаткові можливості, але без змін у інфраструктурі або асортименті самих автовиробників значного зростання продажів навряд чи варто очікувати. Можливо, американським компаніям варто повернутися до виробництва компактних моделей, якщо вони хочуть закріпитися на цих ринках.

Джерело матеріала
loader
loader