/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F8aba600513f0334ed856b13c1976fbff.png)
Стосується всіх споживачів: "Нафтогаз" попередив про зміни у важливій процедурі
Побутових споживачів газу попередили про зміни у важливій процедурі, від якої залежать нарахування у платіжках. Про це свідчить інформація на офіційній facebook-сторінці "Нафтогазу".
Один зі споживачів звернувся до газопостачальної компанії зі скаргою, що не може передати показники лічильника звичним для себе способом – через "Приват24".
"Питання: чому показники передані в Приват24 не приймаються, для чого їх тоді вводити?", - написав українець.
У відповідь представники "Нафтогазу" пояснили, що цей спосіб поки що неактуальний.
"Наразі даний спосіб для передання показань лічильника є не актуальним. Радимо передавати показання лічильника через наші онлайн-сервіси", - йдеться у відповіді компанії.
У "Нафтогазі" також зазначили, що обсяги споживання газу визначаються операторами газорозподільних мереж (ГРМ) на основі саме тих показань, які надсилає споживач. Тому важливо обирати актуальні канали зв'язку.
Таким чином, щоб уникнути помилок у нарахуваннях, передавати показники потрібно з 28 по 5 число кожного місяця через:
- особистий кабінет на my.gas.ua;
- сайт компанії без потреби реєстрації;
- SMS на номер 4647;
- чат-боти у Viber або Telegram.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, тарифи на доставку газу з 1 вересня: скільки грошей забере "друга" платіжка.
