Катастрофічний дефіцит квитків. «Укрзалізниця» пояснила, чому ситуація найближчим часом не зміниться
«Укрзалізниця» повідомила про ситуацію з пасажирськими перевезеннями в один з найінтенсивніших періодів літа. За даними компанії, на найпопулярніші напрямки попит суттєво перевищує пропозицію: на одне місце претендують 5-8 пасажирів. Про це повідомляє «Главком» з посиланням на «Укрзалізниця».
Згідно зі статистикою за тиждень, з 4 по 10 серпня, залізниця перевезла 637 800 пасажирів. Попри великі обсяги, дефіцит квитків залишається гострою проблемою, оскільки рухомий склад застаріває, руйнується ворожими обстрілами та досягає граничних термінів експлуатації.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2F99ff6c7c01791994d12a5b0b285fa458.jpg)
Для збільшення кількості місць в поїздах, «Укрзалізниця» закликає до стабільного фінансування, зокрема з державного та місцевих бюджетів. Кошти необхідні для:
- закупівлі нових вагонів та поїздів «Інтерсіті+»;
- проведення капітальних ремонтів наявного парку;
- модернізації застарілого рухомого складу.
Компанія подякувала пасажирам за терпіння та розуміння, підкресливши, що системно працює над розв'язанням цієї проблеми.
Перцовський радить підключити функцію для автоматичного викупу квитка.
«Квитковий лайфхак: не забувайте про функцію автовикупу – виручає багатьох наших пасажирів із пошуком квитків, економить час та нерви (особливо, враховуючи різке затухання функції автоперекупів)», – пише він.
За словами голови правління, минулого тижня спрацювало успішно 29 тис. автовикупів квитків.

