/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F7059f470191a9f6e065e7f92639a3b49.jpg)
Росіяни у соцмережах намагаються дискредитувати рекрутингову кампанію «Азову» - ЦПД
Про це повідомляє у Фейсбуці Центр протидії дезінформації при РНБО, передає Укрінформ.
Дискредитаційні відео поширюються на Фейсбук-сторінці, створеній лише п'ять днів тому. Як зауважують у Центрі, ця сторінка має назву однієї з українських громадських організацій, однак жодним чином з нею не пов'язана. Це вказує на спробу видавати фейковий акаунт за офіційне джерело.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F1135765e11330528182a7a7e9e9f75e1.jpg)
У TikTok росіяни також поширюють відео, спрямовані на дискредитацію «Азову». Ці ролики згенеровані за допомогою штучного інтелекту.
«Мета таких відео — дискредитувати «Азов», знизити ефективність рекрутингової кампанії та підірвати довіру до підрозділу з-поміж українців», - пояснюють у ЦПД.
Наголошується, що поширення такого контенту є інструментом інформаційної війни, спрямованим на деморалізацію суспільства та підрив бойового духу українців.
Як повідомляв Укрінформ, Росія готує новий етап інформаційної кампаніїдля дискредитації вищого політичного керівництва України й теми обміну полоненими, зокрема зроблені під тиском інтерв'ю з полоненими захисниками «Азовсталі».
Фото: Вісник Кіровоградщини

