У Приват24 з’явилась нова можливість: "достукатися" до оператора стало простіше
У Приват24 з’явилась нова можливість: "достукатися" до оператора стало простіше

У Приват24 з’явилась нова можливість: "достукатися" до оператора стало простіше

ПриватБанк запустив можливість телефонувати в банк безпосередньо через інтернет та мобільний додаток Приват24, що особливо актуально для клієнтів за межами України та в регіонах без зв'язку вітчизняних операторів.

Нова функція розроблена внутрішньою IT-командою і вже доступна в бета-версії всім користувачам мобільного Приват24 для iOS та Android - достатньо оновити програму. Дзвінки через Приват24 абсолютно безкоштовні та працюють за наявності мобільного інтернету або Wi-Fi.

Однією з ключових переваг є безпека: з'єднання захищене логіном та паролем клієнта від Приват24.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

[quote author=""]"Через війну мільйони українців опинилися за кордоном, а в деяких областях відсутній український мобільний зв'язок. Ми впровадили цю технологію, щоб клієнти могли залишатися на зв'язку з банком у будь-яких умовах", — зазначила керівник напряму "Омніканальний контактний центр" ПриватБанка0

Приватбанк. Фото: скрін youtube

За її словами, розробка велася понад два роки, щоб зробити взаємодію з банком максимально зручною. Як скористатися новим сервісом:

  1. Увійти в мобільний Приват24, використовуючи логін та пароль.
  2. Перейти до розділу "Профіль клієнта" → "Служба підтримки" → "Дзвінок через Приват24" (для Android — "Дзвінок на підтримку").

Зараз функція знаходиться в тестовому режимі: фахівці перевіряють всі її можливості, щоб зробити сервіс ще більш стабільним і функціональним.

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader