На ринок вийшли лаваші та тортильї від Київхліб
На ринок вийшли лаваші та тортильї від Київхліб

На ринок вийшли лаваші та тортильї від Київхліб

На ринок вийшли лаваші та тортильї від Київхліб

ALVIVA GROUP розширює асортимент бренду «Київхліб» трьома новими лінійками плоских етнічних хлібів категорії flatbread: тортильї Tia Tortilla, мінілавашів Takolini та лавашів Doner King.

Як повідомляє пресслужба компанії, за прогнозами до 2031 року категорія flatbread зросте ще на понад 50%, продовжуючи вже наявний тренд.

«За мірою того, як споживачі шукають нові кулінарні враження, попит на плоскі етнічні хліби — мексиканські Tako, грецька Pita, індійський  Roti, іспанська Tortilla, та італійська Piadina — стрімко зростає. Flatbread стає основою для нових кулінарних форматів і значно розширює продуктовий асортимент супермаркетів, обслуговуючи широку споживчу базу», — зазначили в ALVIVA GROUP.

Виробництво лінійок категорії flatbread відбувається на потужностях ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Потенційна потужність нової виробничої лінії складає понад 500 тис. одиниць продукції на місяць. Станом на сьогодні лінія вже завантажена на понад 50%, з плановим виходом на повну потужність до кінця 2025 року.

До складу лінійки flatbread від «Київхліб» увійшли:

  • Tia Tortilla — Grano Іспанська, Grano Olive — для сніданків, тостів і піци;
  • Takolini — Basilico, Integral, Mexi, Tomatti, Cheesy — мінілаваші зі смаками для гастроекспериментів у південноамериканському  та середземноморському стилі;
  •  Doner King XXL — лаваш для великої шаурми, кебаб або просто до шашлику — якість  для професійного використання як у HoReCa, так і вдома.

Продукти з нової категорії flatbread від бренду «Київхліб» уже доступні на полицях національних торгових мереж: «Фора», «Сільпо», «Ашан», VARUS тощо.

Джерело матеріала
loader
loader