/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F7bf2385cfcde054770cb7c5c1f172be3.jpg)
Латиноамериканські країни посилюють бар’єри для китайських онлайн-гігантів
За даними The Wall Street Journal, експансія китайських маркетплейсів Temu, Shein та AliExpress у Латинській Америці стикається з дедалі більшим опором влади. Потік дешевих товарів із Китаю перевантажує митниці та створює серйозну конкуренцію для місцевих продавців. Єдині, хто поки виграє від ситуації, — це споживачі, які отримують доступ до значно нижчих цін.
Нові заходи урядів
- Мексика підняла імпортні тарифи на 14,5 п.п. — до 33,5%.
- Чилі вводить 19% мито навіть на покупки дешевші за $41.
- Подібні кроки готують Еквадор, Уругвай та інші держави регіону.
Лише за перше півріччя 2025 року кількість користувачів Temu у Латинській Америці зросла на 143%. Проте лідерами ринку електронної комерції залишаються MercadoLibre та Amazon.
Позиція китайських платформ
У Temu, Shein та AliExpress наголошують, що нові податки вдарять насамперед по споживачах, адже значна частина товарів, які замовляють користувачі, просто відсутня на місцевих ринках.
Таким чином, Латинська Америка стає новим полем битви між глобальними e-commerce-гігантами та урядами, які намагаються захистити власних виробників.

