/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fe59064b886d3cdb4c6f9860f0e195d8b.png)
З пенсійних карток зникають гроші: "Ощадбанк" застеріг клієнтів
Українці скаржаться на зникнення грошей із пенсійних рахунків, відкритих у "Ощадбанку". У деяких випадках люди втрачають значні суми заощаджень.
Наприклад, в одній із нещодавніх скарг на facebook-сторінці банку йдеться про списання майже 50 тисяч гривень.
"З моєї пенсійної картки вивели 47 тис грн в невідомому напрямку, на моє звернення не відреагували належним чином, кіберполіція займається", - написав пенсіонер.
При цьому клієнт наголосив, що банк не відреагував на підозрілу транзакцію, а рахунок заблокував уже після того, як кошти були зняті.
У "Ощадбанку" підтвердили, що подібні випадки можливі, але наголосили, що списати кошти з картки без участі власника сторонні особи не можуть.
"Ситуація, коли треті особи успішно списують кошти з картки клієнта можлива виключно за умови, коли клієнт самостійно не лише надає їм конфіденційну інформацію по своїй карті, а й код підтвердження, який може надійти тільки на фінансовий номер телефону", - заявив співробітник банку.
Так, пенсіонерам та іншим клієнтам банків радять дотримуватися простих правил безпеки:
- ніколи не повідомляти стороннім особам CVV-код, пін-код або паролі із SMS;
- не переходити за підозрілими посиланнями;
- користуватися лише офіційними каналами зв'язку з банком;
- у разі сумнівної активності негайно дзвонити до кол-центру.

