Чи варто вкладати кошти у паркомісце: рієлторка розповіла, як заробити навіть якщо немає авто
Чи варто вкладати кошти у паркомісце: рієлторка розповіла, як заробити навіть якщо немає авто

Чи варто вкладати кошти у паркомісце: рієлторка розповіла, як заробити навіть якщо немає авто

Про це рієлторка Ірина Луханіна розповіла в інтерв'ю 24 Каналу.

Чому вигідно вкладатися у паркомісця?

Крім того, паркінг нині виконує ще й функцію безпеки. В умовах воєнного стану та комбінованих атак підземні паркінги стали своєрідними укриттями.

Багато сімей під час тривог спускаються туди, сідають у машину і перебувають там до відбою,
– зазначила Луханіна.

Експертка наголошує: при виборі паркомісця варто враховувати не лише ціну, а й зручність та рівень безпеки. Важливими критеріями є:

  • простота заїзду та виїзду;
  • наявність охорони та відеоспостереження;
  • контроль доступу;
  • розмір і маневровість місця.

Значення має і висота паркінгу: у дворівневих комплексах нижній рівень може не підходити для великих авто.

Чому вигідно вкладатися у паркомісця
Чому вигідно вкладатися у паркомісця / Фото Unsplash

Як підвищити ліквідність придбаного житла?

За словами Луханіної, на ринку нерухомості підвищується попит на квартири у будинках із сучасними паркінгами. Це стосується не лише купівлі, а й оренди. Тож інвесторам радять купувати паркомісце разом із квартирою, щоб підвищити її ліквідність.

Якщо це однокімнатна квартира – варто мати одне паркомісце. Для 2 – 3-кімнатних – краще два. Такий підхід скорочує термін експозиції на ринку,
– пояснила рієлторка.

Отже, паркомісце сьогодні – не лише комфорт для авто, а й стратегічний актив, який може стати важливою частиною інвестицій у нерухомість.

Яка ситуація з паркуванням в Україні?

  • Проблема з паркуванням у великих українських містах стоїть особливо гостро. У Києві, Львові, Одесі чи Дніпрі кількість автомобілів щороку зростає, а інфраструктура не встигає за цим темпом. Місць на муніципальних стоянках та прибудинкових територіях бракує, тож водії часто змушені залишати авто на тротуарах, узбіччях чи у дворах.
  • За даними транспортних аналітиків, у столиці щодня не вистачає десятків тисяч паркомісць. До того ж новобудови минулих років часто проєктувалися з мінімальною кількістю паркінгів, орієнтуючись на норми, що давно втратили актуальність.
Джерело матеріала
loader