Бодикамери та електронна черга: Шмигаль повідомив про новації в ТЦК
Бодикамери та електронна черга: Шмигаль повідомив про новації в ТЦК

Бодикамери та електронна черга: Шмигаль повідомив про новації в ТЦК

Від 1 вересня всі співробітники ТЦК в складі груп оповіщення носитимуть бодикамери / © скриншот з відео

Міністр оборони України Денис Шмигаль провів нараду у Запоріжжі, на якій обговорив шляхи посилення захисту країни, а також новації в роботі ТЦК та СП, зокрема запуск від 1 вересня електронної черги та використання бодикамер. Ці заходи покликані зробити процес взаємодії ТЦК з військовозобов’язаними прозорішим та зручнішим для громадян.

Про це міністр повідомив у своєму Telegram-каналі.

«Провів нараду з керівним складом Сил безпеки і оборони Запорізької області… Ще одне питання — новації в роботі ТЦК та СП, зокрема бодикамери та запуск від 1 вересня роботи електронної черги на постійній основі. Надалі в планах — покращення роботи гарячої лінії», — йдеться в дописі.

Навіщо потрібні бодикамери

Окрім електронної черги, від 1 вересня співробітники ТЦК, що працюють у групах оповіщення, зобов’язані використовувати бодикамери. Ця ініціатива спрямована на захист прав як військовозобов’язаних, так і самих працівників терцентрів комплектування.

Як повідомили в Міністерстві оборони України, записи з бодикамер зберігаються на захищеному сервері Військової служби правопорядку ЗСУ протягом 30 днів. Цей термін може бути продовжений, якщо відео необхідне як доказ для розслідувань чи розгляду скарг.

«Мета ініціативи — зробити дії груп оповіщення максимально прозорими, захистити права як військовозобов’язаних, так і працівників ТЦК», — заявив заступник міністра оборони Євген Мойсюк.

В Міноборони впевнені, що використання бодикамер допоможе запобігти неправдивим звинуваченням і забезпечить об’єктивну фіксацію всіх подій під час вручення повісток.

Електронна черга для зручності

Друга ініціатива, яка теж запрацювала від 1 вересня — електронна черга, що дозволяє громадянам записатися на прийом до ТЦК та СП онлайн і таким чином уникнути довгого очікування в черзі. Ця ініціатива була анонсована раніше, і тепер вона діє на постійній основі у всіх терцентрах комплектування. Заступниця міністра оборони Катерина Чорногоренко пояснила, що це рішення є відповіддю на запит громадян.

«Ми почули звернення наших громадян та побачили запит на створення послуги електронної черги. Ми вже маємо досвід її створення, тому досить оперативно розгорнули цю послугу і для ТЦК і СП», — заявила Чорногоренко.

Надалі в планах Міноборони — покращення роботи гарячої лінії для консультацій, щоб повністю цифровізувати роботу ТЦК та зробити її максимально ефективною.

Роман Яремчук / © Associated Press

Читати публікацію повністю →

Кирило Ганін і Настя Ткаченко

Читати публікацію повністю →

Один із втікачів

Читати публікацію повністю →

Як зберегти трансмісію / © pixabay.com/Foundry

Читати публікацію повністю →

Джерело матеріала
loader
loader