/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F46eddfeca9bad8e1b2418477e145d706.jpg)
Бодикамери та електронна черга: Шмигаль повідомив про новації в ТЦК
Від 1 вересня всі співробітники ТЦК в складі груп оповіщення носитимуть бодикамери / © скриншот з відео
Міністр оборони України Денис Шмигаль провів нараду у Запоріжжі, на якій обговорив шляхи посилення захисту країни, а також новації в роботі ТЦК та СП, зокрема запуск від 1 вересня електронної черги та використання бодикамер. Ці заходи покликані зробити процес взаємодії ТЦК з військовозобов’язаними прозорішим та зручнішим для громадян.
Про це міністр повідомив у своєму Telegram-каналі.
«Провів нараду з керівним складом Сил безпеки і оборони Запорізької області… Ще одне питання — новації в роботі ТЦК та СП, зокрема бодикамери та запуск від 1 вересня роботи електронної черги на постійній основі. Надалі в планах — покращення роботи гарячої лінії», — йдеться в дописі.
Навіщо потрібні бодикамери
Окрім електронної черги, від 1 вересня співробітники ТЦК, що працюють у групах оповіщення, зобов’язані використовувати бодикамери. Ця ініціатива спрямована на захист прав як військовозобов’язаних, так і самих працівників терцентрів комплектування.
Як повідомили в Міністерстві оборони України, записи з бодикамер зберігаються на захищеному сервері Військової служби правопорядку ЗСУ протягом 30 днів. Цей термін може бути продовжений, якщо відео необхідне як доказ для розслідувань чи розгляду скарг.
«Мета ініціативи — зробити дії груп оповіщення максимально прозорими, захистити права як військовозобов’язаних, так і працівників ТЦК», — заявив заступник міністра оборони Євген Мойсюк.
В Міноборони впевнені, що використання бодикамер допоможе запобігти неправдивим звинуваченням і забезпечить об’єктивну фіксацію всіх подій під час вручення повісток.
Електронна черга для зручності
Друга ініціатива, яка теж запрацювала від 1 вересня — електронна черга, що дозволяє громадянам записатися на прийом до ТЦК та СП онлайн і таким чином уникнути довгого очікування в черзі. Ця ініціатива була анонсована раніше, і тепер вона діє на постійній основі у всіх терцентрах комплектування. Заступниця міністра оборони Катерина Чорногоренко пояснила, що це рішення є відповіддю на запит громадян.
«Ми почули звернення наших громадян та побачили запит на створення послуги електронної черги. Ми вже маємо досвід її створення, тому досить оперативно розгорнули цю послугу і для ТЦК і СП», — заявила Чорногоренко.
Надалі в планах Міноборони — покращення роботи гарячої лінії для консультацій, щоб повністю цифровізувати роботу ТЦК та зробити її максимально ефективною.
Роман Яремчук / © Associated PressЧитати публікацію повністю →
Читати публікацію повністю →
Читати публікацію повністю →
Читати публікацію повністю →

