/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F85cf8e45b06413d529e0fd9426e79aee.jpg)
Lifecell запускає нову послугу: за що здиратимуть ще більше грошей
Lifecell, один із трьох найбільших мобільних операторів України, запустив нову послугу: домашній інтернет, який можна підключити до чинного мобільного тарифу. Послуга доступна не для всіх тарифів, а лише для таких планів, як "Просто Лайф", "Смарт Лайф", "Вільний Лайф", "Platinum Лайф", "Потужний", "Вільний Лайф.Регіон", "Мега", "Максі" та "Жара Лайт 2022".
Підключення коштує 25 грн, а далі користування послугою обійдеться ще 50 грн кожні чотири тижні. Якщо на рахунку недостатньо коштів для оплати тарифу та домашнього інтернету, послуга призупиняється, а абонент отримує пакет на один день, який часто дорожчий за стандартні тарифи.
Якість інтернету залежить від адреси підключення: абонент може отримати швидкість від 100 Мбіт/с через Ethernet до 1 Гбіт/с за технологією GPON. Домашній інтернет не можна підключити, якщо за тією ж адресою вже підключений інтернет "Воля-Кабель", адже оператори використовують спільне обладнання.
Підключити послугу можна онлайн через сайт Lifecell, телефоном у контакт-центрі 5433 або у магазині оператора. У всіх випадках потрібно сплатити 25 грн за підключення не пізніше ніж за день до приїзду майстра.
Окрім регулярної оплати, абоненти ризикують отримати штраф у розмірі 1200 грн. Він нараховується у разі невчасного повернення обладнання, наприклад при переході на інший тариф, перенесенні номера в мережу іншого оператора або відмові від послуги. Для повернення техніки після закінчення користування передбачено різні строки — 30 або 150 днів залежно від причини.
Раніше ми розповідали, що мобільні оператори вимикають 3G: як залишитись із інтернетом
Також, абонентів "Київстар" закликали перевірити суму: назад гроші не вибити

