/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F248ada1192133d9840f87893caa4980f.jpg)
Новий Honda Prelude стартує в Японії за ціною вищою за Nissan Z, попри вдвічі меншу потужність
Після років чуток, тизерів та прототипів, Honda Prelude нарешті дебютувала в Японії перед виходом на ринки Європи та США. Гібридне купе коштує від ¥6,179,800 єн (близько $41,700), що робить його одним з найдорожчих моделей в локальному портфоліо Honda.Створене як спортивніший та преміальніший дводверний аналог Civic, Prelude використовує ту саму базову платформу, але позиціонується вище за стилем, керуванням та обладнанням. Преміальна цінова політика відображає це позиціонування, розміщуючи його вище за Civic Type R.Конкретніше, Prelude доступна в єдиній комплектації за ціною ¥6,179,800 ($41,700). Покупці можуть обрати колір Flame Red або Crystal Black Pearl без додаткової плати, тоді як Meteoroid Gray Metallic коштує додатково ¥38,500 ($260), а Moonlit Pearl — ¥82,500 ($560). Купе стандартно комплектується чорними 19-дюймовими легкосплавними дисками з синіми гальмівними супортами та відповідними акцентами екстер’єру.Також існує більш ексклюзивна версія Honda ON Limited Edition з чорним дахом та кришками дзеркал, доступна виключно в кольорі Moonlit Pearl. Її ціна становить ¥6,480,000 ($43,700).Для порівняння, Civic e:HEV, який виробляється локально з подібною гібридною установкою, коштує в Японії від ¥4,094,200 до ¥4,403,300 ($27,600–29,700). Civic Type R має стартову ціну ¥4,997,300 ($33,700), але цікаво, що сьогодні версія Racing Black Package досягла ¥6,179,800 ($41,700), що робить її рівною за ціною з Prelude. Навіть більший седан Accord e:HEV, вироблений у США, коштує менше — від ¥5,599,000 до ¥5,999,400 ($37,800–40,500).Хоча Honda Prelude не має прямого конкурента, її цінова політика викликає подив порівняно з іншими японськими спортивними купе. Несподівано, але гібрид коштує більше, ніж локально вироблений Nissan Fairlady Z, який стартує з ¥5,497,800 ($37,100) та оснащений твін-турбо 3.0-літровим V6 двигуном потужністю 400 к.с. (298 кВт / 405 к.с.), що вдвічі перевищує очікувану потужність Prelude.Фактично, вона також перевершує Toyota GR Supra, вироблену в Австрії на тому ж заводі Magna Steyr, що й BMW Z4, яка стартує з ¥4,995,000 ($33,700) з турбованим 2.0-літровим чотирициліндровим двигуном потужністю 255 к.с. З такою ціновою політикою, можна сміливо сказати, що багато хто запитає, про що думала Honda.Виробник почне приймати замовлення в Японії з 5 вересня, причому перший виробничий запуск обмежений 2000 одиницями. Те, чи вони швидко розійдуться, чи залишаться у дилерів, стане хорошим індикатором того, наскільки добре Honda зрозуміла ринок.Prelude оснащена гібридною системою Honda e:HEV, яка поєднує 2.0-літровий чотирициліндровий двигун з двома електромоторами. Судячи з Civic Hybrid, який використовує ту саму установку, сумарна потужність, швидше за все, становитиме 200 к.с. (149 кВт / 203 к.с.).Щоб зробити керування більш захоплюючим, компанія додала систему Honda S+ shift, яка використовує звукові ефекти та мапування крутного моменту для імітації перемикання передач, незважаючи на відсутність механічної коробки передач. Крім того, Prelude має адаптивні амортизатори та компоненти шасі від Civic Type R, включаючи ширші колії, передні гальма Brembo та двохвісну передню підвіску, хоча всі вони були спеціально налаштовані для гібридного купе.Як і очікувалось від цінової категорії, стандартне обладнання є щедрим. Основні моменти включають 10.25-дюймовий цифровий приладовий кластер, 9-дюймовий інформаційно-розважальний дисплей з вбудованим Google, підсвічування, двохзонний клімат-контроль та підігрівані передні сидіння, оббиті шкірою та замшею. Цікаво, що сидіння мають різний дизайн для водія та пасажира, орієнтуючись на підтримку та комфорт відповідно.Оскільки наведені ціни діють для Японії, важко точно визначити, скільки коштуватиме Prelude в США. Однак, якщо японське ціноутворення є індикатором, не буде несподіванкою, якщо гібридне купе перетне позначку в $40,000, що робить його принаймні на $10,000 дорожчим за механічно пов’язаний Civic Hybrid.Проте остаточна ціна також залежатиме від того, де вироблятиметься Prelude та як Honda вирішить позиціонувати його на глобальних ринках. Наприклад, вироблений у Японії Civic Type R коштує в США на $12,700 дорожче, ніж в Японії.З іншого боку, вироблений у США Accord коштує для американських покупців приблизно на $3,500 дешевше, ніж для японських. Тим часом Civic, який наразі виробляється в Японії, але незабаром переїде на завод Honda в Індіані, має надбавку в $3,000 на американському ринку.Ціна Prelude в Японії може здатися високою порівняно з потужнішими конкурентами, але вона відображає стратегію Honda позиціонувати цю модель як преміальний продукт з унікальними характеристиками. Обмежений випуск та ексклюзивність можуть залучити шанувальників бренду, хоча успіх на ринку залишається під питанням через значну вартість.

