/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F64%2F77e91e8504ea9daef2bce36eda4aa55d.jpg)
BMW представила новий iX3 на платформі Neue Klasse
BMW презентувала перший серійний автомобіль на платформі Neue Klasse EV, яка відкриває нову сторінку в історії марки та її електромобілів.Поки частина автовиробників скорочує інвестиції в електротранспорт, компанія робить ставку на інновації й активно розширює електролінійку, пише NV. Оновлений iX3 отримав свіжий дизайн кузова й салону. Спереду кросовер вирізняється глянцево-чорною панеллю з вузькою овальною решіткою радіатора з підсвіткою та фарами під кутом 45 градусів - відсиланням до стилістики BMW 1980-х.Автомобіль став більшим за попередника та модель X3: довжина - 4780 мм, ширина - 1895 мм, висота - 1635 мм, колісна база - 2895 мм. Об'єм переднього багажника становить 58 л, заднього - 520 л.Салон оснастили панорамною мультимедійною системою, що простягається вздовж лобового скла, яку можна доповнити проєкційним дисплеєм. Збережено і сенсорний екран діагоналлю 15,6 дюйма. Передні сидіння отримали функцію масажу.Електрокросовер дебютував із двома двигунами: максимальна потужність сягає 462 к.с., а постійна - 228 к.с. Запас ходу на одному заряді становить до 640 км, швидка зарядка дозволяє оперативно поповнювати батарею. У 2026 році заплановано вихід "зарядженої" M-версії iX3.Neue Klasse стане основою й для інших електромоделей, зокрема електричної 3 серії. На думку експертів, новий iX3 демонструє ефективність рівня Tesla та втілює новий підхід BMW до поєднання динаміки бренду з сучасними електротехнологіями.Серійний випуск кросовера стартує у 2026 році. У BMW підкреслюють, що iX3 поєднує фірмову надійність, сучасний дизайн і передові рішення для тих, хто очікує від авто максимальної автономності й комфорту.
