/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Ff88454acd34ac3e1e03e2e3b3db0f923.png)
Залишилося менше, ніж місяць: в Ощадбанку просять клієнтів зняти всі гроші з рахунків
Ощадбанк звернувся до своїх клієнтів із пропозицією забрати кошти з рахунків, якими вони тривалий час не користувалися. Зробити це можна до 30 вересня. Якщо до цієї дати гроші не будуть зняті, вони почнуть поступово "зникати" з рахунків. Про це попередила прес-служба банку.
Йдеться не про всі рахунки клієнтів, а виключно про ті, де відсутній рух коштів понад три роки. Під це правило підпадають як депозитні вклади, так і поточні рахунки. Тобто головним фактором ризику є саме тривала відсутність операцій за рахунком.
Щоб отримати доступ до цих коштів, власники повинні особисто звернутися до одного з відділень Ощадбанку. Зробити це онлайн неможливо, адже необхідно пройти фізичну ідентифікацію та підтвердити право власності на "заморожені" рахунки.
Для ідентифікації потрібна не лише особиста присутність, але й надання оригіналів паспорта та ідентифікаційного коду.
"До 30 вересня 2025 року вам необхідно відвідати АТ "Ощадбанк", щоб отримати кошти за поточними та депозитними рахунками, за якими не здійснювалися операції протягом трьох і більше років, а також оновити ідентифікаційні дані та пройти верифікацію", - повідомили в банку.
Якщо клієнт не підтвердить особу і не забере кошти - після 30 вересня 2025 року з такими рахунками відбудуться зміни. Вони будуть переведені в категорію "нерухомих вкладів", на які почне нараховуватися комісія за обслуговування відповідно до тарифів банку. Комісія стягуватиметься в національній валюті та стосуватиметься як поточних, так і депозитних рахунків.
Водночас уточнюється, що такі правила не поширюються на арештовані рахунки або ті, за якими вже частково виплачувалися кошти у спадок. Крім того, комісія за депозитами буде застосовуватися лише у випадку, якщо банк не зможе ідентифікувати вкладника через відсутність повної та достовірної інформації, необхідної для підтвердження особи.

