Кроки для побудови ефективних відносин з постачальниками косметики
Кроки для побудови ефективних відносин з постачальниками косметики

Кроки для побудови ефективних відносин з постачальниками косметики

Вирішили відкрити бізнес у б’юті-індустрії, розрахували бюджет, знайшли приміщення, розібрались у документах? Настав вирішальний крок – знайти дистриб’ютора, якому можна довіряти. Адже саме надійний постачальник косметики знімає з власника салону, магазину або мережі косметики багато питань: де шукати якісні доглядові засоби, як вигідно придбати їх, як користуватися продукцією, та, головне, якою буде ваша репутація серед клієнтів? 

Співпраця з постачальниками косметики – ключ до стабільного розвитку бізнесу. Підприємцю не потрібно турбуватися про налагодження відносин з виробником, отриманням сертифікатів на продукцію, логістику, зберігання товарів. Так, наприклад, дистриб’ютори  Sparcos та Lotana  пропонують швидку доставку за 1-2 дні завдяки прямим домовленостям з виробниками та наявності власних складів в Україні. Які ще переваги партнерства з постачальниками – читайте далі у статті.

Чому важливі ефективні відносини з постачальниками косметики

Постачальники косметики: з якими варто мати справу, а з якими ні?

Під час співпраці з ненадійними дистриб’юторами завжди є ризики – контрафактна продукція, недотримання термінів доставки, поганий сервіс – з такими бізнес-ділками точно не потрібно зв’язуватись.

Натомість обираючи перевіреного партнера, клієнти отримують стабільність у відносинах та якості засобів, дотримання контракту, прозорі умови співпраці та пріоритетність поставок.

Так, офіційні постачальники косметики можуть підтримувати B2B клієнтів мінімальним замовленням на старті, вигідними знижками на продукцію, допомогою у вивченні косметики, навчальними семінарами, гнучкими умовами оплати.

Крок 1. Вибір надійного постачальника косметики

Оцінюйте партнерство з постачальниками за такими критеріями:

  • сертифікація – у надійного дистриб’ютора є документи, що підтверджують автентичність продукції та її складу (сертифікати);
  • офіційна дистрибуція – компанія має надати докази співпраці з виробником – робочі договори тощо;
  • асортимент – в офіційного представника брендів зазвичай великий вибір продукції.

Окрім перерахованих вище нюансів, варто перевірити репутацію компанії – знайти відгуки про постачальника в Інтернеті, оцінити його портфоліо та досвід. Так, Sparcos та Lotana – як офіційні постачальники сертифікованої косметики з 2014 року надають якісні послуги для B2B підприємців і мають багато схвальних відгуків.

Крок 2. Встановлення чітких умов співпраці

Перед встановленням партнерських відносин, уточніть інформацію по:

  • мінімальним замовленням – від якої найменшої суми дистриб’ютори косметики (Україна) дозволяють купувати косметику;
  • графіку постачання – які терміни доставки, в які міста, поштові оператори чи доставка власними силами;
  • умовам оплати – опт, роздріб, які платіжні системи, які банки й типи оплати використовують;
  • гарантіям якості – надання сертифікатів на продукцію;
  • контрактам й прозорим домовленостям – підписаний обома сторонами офіційний договір, усна домовленість і т.д.

Крок 3. Постійна комунікація та зворотний зв’язок

Важливим моментом у партнерстві є комунікація з постачальниками. Як правильно побудувати діалог і що можна просити у дистриб’ютора: 

  • регулярні звіти щодо залишків продукції, варіативності попиту та ефективності акцій;
  • зустрічі, що стосуються презентацій нових продуктів, трендів на ринку та інших новин;
  • email-комунікація щодо питань, які не є нагальними.

Наприклад, деякі дистриб’ютори пропонують персональних менеджерів для уточнення важливих деталей та консультацій з продукту.

Крок 4. Спільний розвиток і партнерство

Довгострокові відносини з дистриб’юторами також можуть передбачати:

  • навчання (семінари, вебінари, майстер-класи) для клієнтів;
  • спільні маркетингові кампанії, рекламну підтримку (POS-матеріали, банери, фото для соцмереж і т.і.);
  • вигоди для обох сторін – нижча ціна на продукцію, індивідуальні знижки. 

Крок 5. Використання цифрових інструментів для управління постачанням

Для співпраці з представниками брендів косметики гуртом вам знадобляться CRM, ERP, системи аналітики для контролю закупівель, які спростять створення та виконання замовлень, нададуть корисну аналітику з продажів.

Цифровізація зменшить ризики й затримки завдяки відсутності людського фактора та помилок, оперативно реагуватиме на дефіцит та оптимізує витрати.

Приклади успішних партнерств у beauty-індустрії

  1. Sparcos – понад 50 світових брендів доглядової та декоративної косметики оптом (Україна), надійні постачання засобів для e-commerce, онлайн та фізичних магазинів, салонів краси, косметологів, візажистів та перукарів вже понад 10 років. 
  2. Lotana – провідний дистриб’ютор космецевтичної продукції в Україні, який тісно співпрацює з власниками салонів, мережами косметики, підприємцями з б’юті-сфери та професійними косметологами.
  3. Natura House – презентує органічну гуртову косметику для салонів італійського бренду. Це натуральні засоби для обличчя, тіла й волосся для жінок, чоловіків та дітей. Екосвідомий дистриб’ютор, має дослідницький центр для тестування продукції.

Висновок

Успішні відносини з постачальниками – ваша конкурентна перевага. Обирайте надійного дистриб’ютора за такими критеріями, як портфель брендів, наявність офіційних документів та сертифікатів, досвід роботи на ринку, репутація та якість надання послуг.

Надавайте перевагу перевіреним постачальникам й отримаєте стабільний, високий прибуток та розвиток власного бізнесу.

Джерело матеріала
loader
loader