Максим Лазебник пояснив, коли реклама стає пропагандою
Максим Лазебник пояснив, коли реклама стає пропагандою

Максим Лазебник пояснив, коли реклама стає пропагандою

Про це він розповів на каналі «UKRAINE THE BEST.

«Реклама – це взагалі основа всього. І це навіть не всі люди усвідомлюють. От якщо ми зараз вийдемо на Хрещатик і запитаємо у людей, що таке реклама, то вони відразу скажуть про білборди, про телевізор, про радіо, про банери тощо. Хоча реклама – це будь-яка комунікація, яка виконується з якимось певним інтересом», – зазначає Максим Лазебник.

Оцінює професіоналізм і креативність у рекламному бізнесі, констатує він, виключно ринок, виключно споживач. Адже, пояснює гість програми, тільки ринок своїми діями покаже, наскільки вдалою була реклама, тобто чи пішли продажі, за кого проголосували люди, чи пішли у військо, чи почали здавати макулатуру тощо.

Якщо говорити про рекламу і пропаганду, міркує експерт, то вони нічим практично не відрізняються, окрім товару, тобто ти можеш бути пропагандистом видання «Ukraine the best», а можеш бути пропагандистом у політиці. І якщо йти у політичні комунікації, констатує він, то там працюють не рекламісти, а пропагандисти.

«Пропагандисти – це рекламщики, які заточені на чорний піар. Професія не однакова, хоча на базовому рівні як спеціалісти у комунікаціях – так», – стверджує Максим Лазебник.

Джерело матеріала
loader