/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F3844aea754eb02eb90df2881f0aed37d.jpg)
У США розслідують ціноутворення Google і Amazon на пошукову рекламу
Про це повідомляє Bloomberg із посиланням на джерела, передає Укрінформ.
За словами співрозмовників видання, розслідування, які проводить Відділ захисту прав споживачів, зосереджені на тому, чи належним чином компанії доводили до рекламодавців інформацію про умови та ціни на рекламу на своїх сайтах.
Google продає рекламу у системі пошуку через автоматизовані аукціони, які відбуваються менш ніж за секунду після того, як користувач вводить запит.
Amazon також проводить аукціони в режимі реального часу, на яких розміщуються оголошення в його списках, також відомі як «спонсорована реклама», які користувачі бачать, коли шукають певні товари.
FTC цікавлять деталі аукціонів Amazon, а також чи розкривала компанія «зарезервовані ціни» для деяких пошукових оголошень.
За словами джерел, «зарезервовані ціни» - цінові ліміти, яких рекламодавці повинні дотримуватися, перш ніж зможуть купити рекламу.
Окремо FTC вивчає практику Google, включаючи її внутрішній процес ціноутворення та чи збільшувала вона вартість реклами способами, які не були розкриті рекламодавцям.
Раніше голова FTC Ендрю Фергюсон назвав контроль над технологічним сектором своїм основним пріоритетом.
Як повідомляв Укрінформ, Єврокомісія оштрафувала техногіганта Google на 2,95 мільярда євро за порушення антимонопольних правил ЄС шляхом спотворення конкуренції в галузі рекламних технологій («adtech»).
Фото: unsplash
