/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2Fba65164fed3d519f021774b187102a27.jpg)
В Україні презентували міжнародне дослідження про освіту
В Україні під час V Саміту перших леді та джентльменів відбулася презентація міжнародного дослідження "Освіта як інструмент формування особистої стійкості, соціального капіталу країни та культури миру".
Про це повідомили у Міністерстві освіти і науки України.
Опитування провели за участю українських і міжнародних партнерів та експертів у 14 країнах: Австрії, Великій Британії, Данії, Естонії, Литві, Мексиці, ОАЕ, ПАР, США, Туреччині, Україні, Фінляндії, Чехії та Японії. Дослідження охопило три цільові аудиторії — учителі, учні та батьки. В опитуванні взяли участь приблизно 200 школярів 15–17 років, 100 вчителів і 100 батьків у кожній з країн.
Серед ключових відповідей українських учнів:
згідно з результатами дослідження, від учителя діти найбільше очікують справедливого ставлення (32%) і підтримки та поваги (31%);
українські учні найціннішими рисами вчителя під час війни вважають вміння підтримати (58%) і розуміння життєвих обставин (56%). 31% опитаних українських підлітків відчуває тривогу чи страх під час навчання і потребує особливої уваги та психологічної підтримки. Саме потреба у психологічній підтримці учнів є одним із ключових закликів України до світової спільноти на цьому саміті;
щодо навичок, які школа допомагає розвинути, 40% школярів назвали креативне мислення, 38% — уважність та відповідальність, 32% — здатність працювати у команді та емоційну стабільність, 31% — мотивацію і самосвідомість. Серед українських підлітків 79% опитаних вважають, що школа має бути осередком національно-патріотичного виховання, а 44% — беруть участь у волонтерських та суспільно корисних проєктах;
на запитання, що може сприяти формуванню культури миру, найпоширеніші відповіді учнів: розвиток емпатії, толерантності та поваги до різних думок (37%), навчання мирного розвʼязання конфліктів (37%) і прав людини (34%).
Результати дослідження обговорили під час міністерського діалогу.
