/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F320daeb6944e459465575ee95323862a.jpg)
Заплатити за комуналку неможливо: в "Ощадбанку" відповіли на критику через черги
У соцмережах з'явилися скарги клієнтів державного Ощадбанку на технічні проблеми у відділеннях, через які неможливо сплачувати комунальні послуги. Одну з таких скарг опублікував користувач Андрій С., який зіткнувся з проблемами після робочого дня.
"Прийшли у відділення після роботи, а заплатити за комунальні послуги не можна, бо полетіли програми. А в касі чоловік 50 стоїть і це вже не перший раз", – написав незадоволений клієнт, звертаючись до банку з питанням про терміни вирішення проблем.
Стадник також наголосив на незручності для відвідувачів: "Може людям нема що робити по пів години по часу після роботи торчати у вашому відділенні".
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2Fb7ff75f8283a675158f45306001e2e0f.jpg)
На скаргу відреагувала представник головного офісу Ощадбанку. Вона вибачилася за ситуацію та пояснила, що збої програмного забезпечення відбуваються "досить рідко", а банк намагається мінімізувати такі випадки.
"Якщо вже так сталося, тоді є декілька варіантів розвитку подій: можна залишитися та дочекатися коли сервіс відновить роботу або звернутися трохи згодом. Є ще варіант оплати через термінал самообслуговування або онлайн", – відповіла представник банку.
Вона також акцентувала увагу на перевагах дистанційних платежів: "Банк постійно наголошує на можливості проведення платежів, в тому числі комунальних онлайн через мобільний Ощад чи Веб-версію Ощад 24/7. Це зручно, швидко та вигідно, адже комісії нижчі ніж аналогічні операції в касі банку".
