/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F5a88795da1f22b06e38824260cb9e0dd.jpg)
Авіакомпанії навмисно "карають" пасажирів економ-класу: в чому причина
Квиток на літак / © Pixabay
Кожен, хто хоч раз літавеконом-класом, знає про проблему надзвичайно малого простору для ніг. Зазвичай вважається, що це робиться для того, щоб вмістити якомога більше пасажирів, але насправді причина значно цинічніша. Авіакомпанії навмисно роблять польоти в економ-класі незручними, щоб змусити клієнтів платити більше.
Про це пише видання The Sun.
головним джерелом прибутку для авіакомпаній є не пасажири економ-класу, а клієнти з дорожчими квитками — бізнес-класу, першого класу та преміум-економ. Зменшення відстані між кріслами в економ-класі є частиною стратегії, яка стимулює пасажирів переходити на вищий клас.
«Авіакомпанії зосереджені на вищих доходах, які вони можуть отримати від пасажирів преміум-класу, і салони літаків переходять на вищий преміальний комплекс і прибирають місця в економ-класі, щоб досягти цього», — пояснив редактор американського авіаційного порталу Сет Міллер.
Некомфортно — плати більше
Така політика змушує людей купувати дорожчі квитки, адже комфорт під час польоту стає розкішшю. Щоб спокусити пасажирів, авіакомпанії пропонують не тільки більше простору для ніг, але й інші додаткові зручності: пріоритетну реєстрацію та посадку, збільшену норму провезення багажу, підставки для ніг, регульовані підголівники та більш якісне харчування.
Звичайно, за всі ці переваги доведеться заплатити. Квиток «преміум-економ-класу» може бути на 30-100% дорожчим за звичайний економ-клас, але для багатьох пасажирів такий вибір стає вимушеним, щоб уникнути незручностей під час польоту.
Емілі Ратаковскі / © Getty ImagesЧитати публікацію повністю →
Читати публікацію повністю →
Читати публікацію повністю →
Читати публікацію повністю →

