"Потім неможливо забрати кошти!": клієнти ПриватБанку б'ють на сполох
"Потім неможливо забрати кошти!": клієнти ПриватБанку б'ють на сполох

"Потім неможливо забрати кошти!": клієнти ПриватБанку б'ють на сполох

На порталі Мінфін незадоволений українець розповів, що не може забрати свої кошти.

Ви дізнаєтеся:

Клієнти ПриватБанку, які зберігають гроші у валюті, зіткнулися з серйозними труднощами.

На порталі Мінфін незадоволений українець розповів, що не може забрати свої кошти.

"Нікому не рекомендую відкривати депозити у валюті! Потім неможливо забрати кошти! Просто смокчуть в очі та вуха і кажуть, що це "Божа роса"! Купюри 96 року, старі. Заявку на зняття в застосунку неможливо нормально оформити вже третю добу! Якщо купюри не влаштовують - відміняй саме замовлення і створюй нове через 4-5 днів, раніше не можна", - розповів він.

За словами клієнта, звернення до служби підтримки не дають жодного результату.

"І таке коло пекла не закінчується!", - підсумував він.

Відгук ПриватБанк
Відгук ПриватБанк / Фото: скріншот

Нагадаємо, як раніше повідомляв Главред, клієнти ПриватБанку зіткнулися з труднощами під час актуалізації даних у додатку Приват24.

Також відомо, що клієнти ПриватБанку скаржаться на недостатній захист від шахраїв, які знімають великі суми з рахунків.

Про джерело: Мінфін

Мінфін - український інформаційний портал про фінанси та інвестиції, працює з 2007 року, пише Вікіпедія.

На порталі публікується інформація про інвестиції, курси валют, порівнюються депозитні ставки в банках. Також на сайті розміщується статистика з фінансових ринків, фінансові новини та аналітичні огляди.

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader