BMW потребує нового покоління Z4, яке буде виглядати так само чудово, як ця модель
BMW потребує нового покоління Z4, яке буде виглядати так само чудово, як ця модель

BMW потребує нового покоління Z4, яке буде виглядати так само чудово, як ця модель

Виробництво BMW Z4, як повідомляється, припиниться у 2026 році, і наразі не оголошено про наступника цієї моделі. Це рішення ускладнюється виходом Toyota з спільного проекту, що впливає на майбутні розробки та розподіл витрат на виробництво. Однак дизайнер вже уявив, як могла б виглядати нова версія Z4 у стилі Neue Klasse — з меншими решітками радіатора та гострішими фарами.Вже понад три десятиліття BMW включає родстер у свою лінійку, починаючи з незвичайного Z1 у 1989 році, потім більш традиційного Z3 і, нарешті, Z4. Ці автомобілі завжди були своєрідним відволікаючим моментом серед численних седанів та позашляховиків бренду, нагадуючи, що компанія іноді здатна створювати щось невелике, легке та веселе у керуванні.Порівняно з більшістю сучасних моделей BMW, Z4 досі виглядає стильно. Однак, коли почнуть надходити автомобілі Neue Klasse, починаючи з наступного iX3, його дизайн може виглядати застарілим. Це природньо породжує чутки про можливу появу нової моделі.Нинішній Z4 очікує на завершення виробництва наступного року без офіційного підтвердження заміни. Якщо це станеться, BMW залишиться без невеликого спортивного автомобіля. Щоб заповнити цю прогалину, цифровий художник LS Design уявив, як міг би виглядати Z4 натхненний Neue Klasse. Результат — компактний родстер з оновленими лініями та яскравою присутністю, який виглядає досить привабливо.Хоча родстер зберігає пропорції, близькі до поточного Z4, кожна панель кузова перероблена, включаючи передню частину. Великі ниркоподібні решітки зменшені, що нагадує минуле BMW та повторює стиль нового iX3. Чорне оздоблення простягається до перероблених фар, які тепер мають чіткі світлодіодні денні ходові вогні для більш технічного вигляду.LS Design також додав спортивний передній бампер для відкритого модельного ряду з різкими нижніми решітками та затемненими повітроводами. Боки автомобіля виглядають так само привабливо, як і передня частина, з гострими лініями, чорними порогами та дверними ручками, інтегрованими у кузов.Наразі BMW не дає жодних ознак того, що нова версія Z4 готується до випуску, що ускладнюється рішенням Toyota розробляти наступну GR Supra самостійно. Нинішня Supra використовує ту ж платформу та лінію виробництва, що і Z4, дозволяючи обом брендам економити на масштабах виробництва для нішевого продукту.Якщо баварська компанія все ж вирішить випустити нову версію спортивного автомобіля, існує ймовірність, що він стане електромобілем, щоб конкурувати з майбутніми електричними Porsche Boxster та Cayman.Попри те, що офіційні плани BMW залишаються невизначеними, інтерес до компактних спортивних автомобілів серед шанувальників залишається високим. Можливість створення електричного родстера відкриває нові горизонти для бренду, особливо у світі, що все більше орієнтується на екологічні рішення. Технології Neue Klasse можуть стати ключем до поєднання динаміки водіння з сучасними вимогами до ефективності та дизайну.

Джерело матеріала
loader