/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fa2a651f271a8485e6065303a27634907.jpg)
Ця модель 911 S/T вшановує переможця Ле-Мана, ім’я якого залишається маловідомим
До появи очікуваної GT2 RS, модель Porsche 911 S/T залишається найвищою і обмеженою версією покоління 992, поєднуючи компоненти GT3 та GT3 RS у відносно стриманому виконанні. Серед численних яскравих екземплярів S/T, цей примірник виглядає особливо цікаво.Походження цього нового 911 S/T сягає 1972 року, коли оригінальний 911 2.5 S/T був модифікований для гоночного використання і переміг у своєму класі на 24-годинній гонці в Ле-Мані. Автомобіль був пофарбований у світло-жовтий колір і мав круглі емблеми «41» на дверях, а також кілька спонсорських наклейок.Коли Porsche анонсував сучасний 911 S/T, швейцарський покупець замовив новий автомобіль і через програму Sonderwunsch точно відтворив специфікацію оригіналу. Як і оригінал, нова модель має світло-жовтий колір, який не був доступний у Porsche протягом десятиліть. Встановлено ковані магнієві диски у виконанні Darksilver та чорні гальмівні супорти.Команда Sonderwunsch нанесла ті ж круглі емблеми, що й на оригіналі, а також точно відтворила всі спонсорські декалі. Єдине, чого не вистачає, це додаткових ралійних фар моделі 1972 року.Немає даних про те, скільки власник заплатив за цей особливий 911 S/T, але стандартна модель коштувала близько 290 000 доларів. Можна припустити, що покупець витратив шестизначну суму на всі індивідуальні деталі.Ця історія показує, як автовиробники та ентузіасти зберігають спадщину, переплітаючи минуле з сучасністю. Відтворення таких автомобілів не лише підкреслює технологічний прогрес, але й нагадує про важливі моменти в історії автоспорту, що часто залишаються поза увагою широкої публіки.

