/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F41e3cbff6f6817b3cba5216027b4b61e.jpg)
AMG може застосувати безшумну зброю проти Porsche 911
Mercedes-AMG відкрито заявляє про підготовку до випуску потужних електричних автомобілів. Компанія вже показала майбутній чотиридверний електричний GT і натякнула на супер-SUV, який використовуватиме ту саму платформу та технології. Тепер з’являється інформація, що AMG може створити справжній спортивний автомобіль, орієнтований на конкуренцію з Porsche 911.AMG впевнена у своїх технічних можливостях для реалізації такого проекту, але вагається з остаточним рішенням. Головним питанням є не те, чи можна створити якісний електричний купе, а чи існує достатньо великий ринок для його продажу.Якщо AMG все ж дасть зелене світло, електричний купе не замінить нинішній GT з двигуном внутрішнього згоряння, який був представлений у 2023 році. Натомість він продаватиметься паралельно, використовуючи іншу платформу, ймовірно, з запозиченням компонентів від SUV та седанів. Конкурент Porsche Taycan, серійна версія концепту AMG GTXX, може отримати тримоторну систему з компактними легкими осьовими двигунами від Yas, що забезпечить потужність до 1341 к.с.Щодо термінів появи дводверного електромобіля, Шібе не називав конкретних дат. Враховуючи поточне сповільнення ринку електромобілів у деяких країнах та незацікавленість покупців у дорогих EV, це не відбудеться скоро. Porsche вже продає гібридні версії 911, але повністю електрична модель очікується не раніше 2030-х років.Він також зазначив, що AMG може випустити електричний автомобіль навіть якщо він не стане основним джерелом прибутку, оскільки іноді такі проекти важливі для формування бренду.Ринок електромобілів продовжує динамічно змінюватися, і рішення таких виробників, як Mercedes-AMG, можуть значно вплинути на майбутнє високопродуктивних EV. Хоча технології дозволяють створювати вражаючі моделі, успіх залежатиме від попиту та готовності споживачів прийняти нові рішення. Porsche також обережно підходить до електрифікації своїх іконічних моделей, що свідчить про складність переходу у цьому сегменті.

