Новий сезон «МастерШеф 16» на СТБ та телепрем’єра комедії «Песики». Як дивилися телеканали 18—24 серпня 2025 року
«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі й місячні огляди читайте тут.
Лідери телеперегляду. Провідні українські телеканали за підсумками 34-го тижня 2025 року (18—24 серпня)
У середині серпня Starlight Media утримувала перше місце серед українських медіагруп із часткою 24,16% (зростання 7% відносно попереднього тижня). На другому місці — «1+1 Media» з часткою 15,56% (зменшення 16%), Inter Media Group — на третьому місці з часткою 6,38% (зменшення 9%).
Серед телеканалів першу сходинку займав СТБ з часткою 7,22% (без змін). На друге місце піднявся Новий канал із часткою 6,93% (зростання 31%). Третю сходинку займав ICTV2 з часткою 5,16% (зменшення 3%).
На четверту позицію піднявся канал ТЕТ із часткою 3,72% (без змін). На п’ятій сходинці — канал «1+1 Україна» з часткою 3,68% (зменшення 19%). Шосту сходинку займав НТН із часткою 3,52% (зменшення 8%). І на сьомому місці — канал «2+2» з часткою 3,47% (зменшення 24%).
Восьме місце посів канал «Бігуді» (1,69%, зменшення 14%). На дев’ятій сходинці канал «Плюс плюс» (1,39%, зменшення 36%). Закриває провідну десятку канал «Оце» (1,16%, зростання 3%).
Головні прем’єри тижня
Головна прем’єра тижня — початок нового сезону кулінарного проєкту каналу СТБ «МастерШеф 16» (rat 2,56%, shr 10,96%, 2-ге місце в слоті).
Чимало новинок мовники представили в неділю на День Незалежності. Так, Новий канал показав одразу дві телепрем’єри: української комедії з Лесею Нікітюк «Песики» (rat 2,29%, shr 9,09%, 1-ше місце в слоті) й американську романтичну комедію «Люблю тебе ненавидіти» (rat 1,53%, shr 7,71%, 2-ге місце в слоті).
Канал «1+1 Україна» також мав святкову сітку: зранку був спецмарафон «Сніданку з 1+1» (rat 0,82%, shr 5,59%, 3-тє місце в слоті), в праймі показали телепрем’єру української романтичної комедії «Відпустка наосліп» (rat 1,51%, shr 6,27%, 2-ге місце в слоті), прем’єрний випуск «Вечірнього кварталу» (rat 1,68%, shr 6,4%, 3-тє місце в слоті), а також концерту «Музична платформа України» (rat 0,75%, shr 3,83%, 4-те місце в слоті).
Також прем’єрний концерт представив канал ТЕТ «Music Box Fest» (rat 0,63%, shr 2,81%, 7-ме місце в слоті).
Окрім цих святкових новинок, Новий канал показав телепрем’єри декількох іноземних фільмів: «Серце дракона. Помста» (rat 1,00%, shr 10,01%, 1-ше місце в слоті), «День подяки» (rat 0,73%, shr 8,83%, 2-ге місце в слоті) і «Друг» (rat 1,24%, shr 5,25%, 3-тє місце в слоті). Ще «1+1 Україна» показав прем’єру українського містичного фільму жахів «Конотопська відьма» (rat 1,23%, shr 7,58%, 2-ге місце в слоті).
На «2+2» була трансляція футбольного кваліфікаційного матчу Ліги Європи між командами «Маккабі» (Ізраїль) — «Динамо» (Україна) (rat 1,26%, shr 5,55%, 4-те місце в слоті).
Марафон
Показники каналів, які транслюють об’єднаний марафон «Єдині новини» утримались на рівні 4,48% за комерційною аудиторією віком 18—54 роки у містах із понад 50 тис. жителів і зросла на 8% до 7,91% за широкою аудиторією 18+ 50 тис.+.
Провідні програми 34-го тижня телеперегляду
Мультсеріал «Ваяна» на Новому каналі очолив рейтинг найпопулярніших програм тижня (rat 2,90%, shr 19,24%). На другому місці — прем’єра нового сезону кулінарного шоу «МастерШеф 16» на СТБ (rat 2,56%, shr 10,96%). Далі — фільми на Новому каналі: дві частини поттеріади «Гаррі Поттер і в’язень Азкабану» (rat 2,51%, shr 10,74%) і «Гаррі Поттер і келих вогню» (rat 2,39%, shr 11,92%), а також українська комедія «Збори ОСББ» (rat 2,35%, shr 9,22%).
До десятки найпопулярнішого контенту тижня увійшла також телепрем’єра української комедії «Песики» на Новому каналі, ще одна частина «Гаррі Поттер і таємна кімната» на мультфільм «Angry Birds у кіно» на Новому, фільм «Кілери» на ТЕТ і серіал «К.О.Д.» на СТБ.
Ранжування представлене на основі рейтингів. Десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин
Лідери за чоловічою аудиторією
Рейтинг програм тижня за чоловічою аудиторією також очолював мультпоказ «Ваяна» на Новому каналі (rat 2,87%, shr 19,44%). Ще три місця — за фільмами про Гаррі Поттера на Новому каналі: «Гаррі Поттер і в’язень Азкабану» (rat 2,56%, shr 12,56%), «Гаррі Поттер і келих вогню» (rat 2,33%, shr 12,85%), «Гаррі Поттер і таємна кімната» (rat 2,15%, shr 13,97%). Також до п’ятірки тижня потрапив випуск «МастерШеф 16» на СТБ (rat 2,15%, shr 13,97%).
До десятки також потрапили ще фільми «Angry Birds у кіно» і «Песики» на Новому, «Відпустка наосліп» на «1+1 Україна», гумористичний проєкт «Вечірній квартал» на «1+1 Україна», а також «Dizel Show» на ICTV2.
Лідери за жіночою аудиторією
Кінопоказ на Новому каналі очолив рейтинг найпопулярніших програм тижня за жіночою аудиторією: «Ваяна» (rat 2,93%, shr 19,06%), «Збори ОСББ» (rat 2,9%, shr 10,84%). Далі — два продукти від СТБ: «К.О.Д.» (rat 2,82%, shr 11,57%) та «МастерШеф 16» (rat 2,76%, shr 10,57%). Закриває п’ятірку ще один фільм на Новому каналі «Песики» (rat 2,65%, shr 9,88%).
До десятки також потрапили фільми «Гаррі Поттер і в’язень Азкабану», «Гаррі Поттер і келих вогню» та «Гаррі Поттер і таємна кімната» на Новому каналі, «Кілери» на ТЕТ, а також серіал «Слід» на СТБ.
Лідери серед молоді
Мультфільм «Ваяна» на Новому каналі також очолив рейтинг найпопулярніших програм тижня за молодою аудиторією (rat 2,65%, shr 23,52%). На другому місці — «МастерШеф 16» на СТБ (rat 2,63%, shr 13,91%). Закриває п’ятірку поттеріада на Новому каналі: «Гаррі Поттер і в’язень Азкабану» (rat 2,54%, shr 13,78%), «Гаррі Поттер і келих вогню» (rat 2,46%, shr 14,22%) та «Гаррі Поттер і таємна кімната» (rat 2,1%, shr 15,74%).
До провідної десятки увійшли ще фільми на Новому каналі: «Angry Birds у кіно», «Гаррі Поттер і філософський камінь», серіали на СТБ: «Ворожка» і «Агенти справедливості».
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

