Оновлення Studio та YouTube Live на Made on YouTube
Оновлення Studio та YouTube Live на Made on YouTube

Оновлення Studio та YouTube Live на Made on YouTube

На своєму щорічному заході Made on YouTube цього тижня YouTube представив безліч нових оновлень, функцій та інструментів, орієнтованих на творців контенту, включаючи оновлення YouTube Live, нові способи монетизації тощо.

Оновлення студії включають розпізнавання «схожості» та синхронізацію озвучування по губах, а компанія пропонує нові інструменти штучного інтелекту для подкастерів, щоб допомогти просувати їхні шоу.

Ось усе, що було оголошено на Made on YouTube.

Нова студія

Оновлення Studio та YouTube Live на Made on YouTube - Фото 1
Генеральний директор YouTube Ніл Мохан на Made on YouTube 2025Авторство зображень: YouTube

Компанія продемонструвала нові та оновлені інструменти для Studio , які творці використовують для керування своїми каналами та відстеження аналітики. Оновлення включають вкладку натхнення, функції A/B-тестування заголовків, автоматичне дублювання та багато іншого.

Нашу увагу привернула функція виявлення «схожості», яку анонсували минулого року та зробили доступною для кількох творців; зараз вона перебуває у відкритому бета-тестуванні. Користувачі зможуть виявляти, керувати та позначати для видалення будь-які несанкціоновані відео, використовуючи свою схожість з обличчям.

Ask Studio на базі штучного інтелекту може керувати користувачами та відповідати на запитання щодо їхнього облікового запису, а творці зможуть співпрацювати з п’ятьма іншими людьми над одним відео, яке буде доступне для аудиторії всіх відеомейкерів-учасників.

Прямий ефір на YouTube

Оновлення Studio та YouTube Live на Made on YouTube - Фото 2
Авторство зображень: YouTube

YouTube також оновив Live, свою платформу для прямих трансляцій , зокрема дозволив творцям грати в міні-ігри для розваги глядачів, транслювати одночасно як у горизонтальному, так і у вертикальному форматах, надавати найяскравіші моменти на базі штучного інтелекту, реагувати на події в прямому ефірі, використовувати новий формат реклами тощо.

Функції штучного інтелекту автоматично вибирають найкращі моменти прямої трансляції, щоб перетворити їх на короткі відео, якими можна поділитися, а новий формат реклами, який називається «side-by-side», відображається поруч з основним контентом, подібно до розділеного екрана, а не перериває трансляцію.

Нові інструменти для Shorts

YouTube додає до Shorts власну версію Veo 3 , генеративної моделі штучного інтелекту Google для перетворення тексту у відео, а також новий інструмент для реміксів, функцію «Редагування за допомогою штучного інтелекту» та багато іншого.

За допомогою Veo 3 Fast, як називається користувацька версія, творці можуть застосовувати рух з відео до зображення, додавати різні стилі до своїх відео та вставляти об’єкти у відео за допомогою простого текстового запиту. Творці також можуть перетворювати діалоги з відповідних відео на запам’ятовувані саундтреки для інших короткометражних фільмів, використовуючи музичну модель Google зі штучним інтелектом, Lyria 2.

YouTube Music

YouTube Music також отримав деякі оновлення , спрямовані на поглиблення взаємодії між творцями та їхніми шанувальниками.

Серед них таймер зворотного відліку для нових релізів і можливість запропонувати фанатам відео з подякою, а також компанія тестує пілотну програму для слухачів зі США, яка дозволить їм отримати доступ до ексклюзивних мерч-дропів від артистів.

Автори зображень: YouTube Music

Штучний інтелект для подкастерів

За даними YouTube, творці відеоподкастів у США зможуть легше створювати кліпи за допомогою підказок штучного інтелекту . А нова функція, яка вийде наступного року, запропонує спосіб перетворення аудіоподкастів на відеоподкасти.

Нові функції монетизації

YouTube надає творцям нові способи монетизації за допомогою брендових угод та програми YouTube Shopping, яка дозволяє творцям заробляти гроші, розміщуючи та позначаючи товари у своєму контенті. YouTube також тепер дозволить творцям обмінюватися спонсорством бренду у довго форматних відео.

Творці також можуть скористатися автоматичними мітками часу для тегів продуктів, автоматичним тегуванням для відповідних товарів, згаданих у відео, та новою функцією посилань на бренди для коротких відео. Система на базі штучного інтелекту допоможе визначити оптимальний момент згадки продукту та автоматично відобразить тег продукту в цей час.

Автори короткометражних відео незабаром зможуть додавати посилання на сайт бренду спеціально для укладання угод з брендами, а YouTube завчасно пропонуватиме авторів, які можуть підійти брендам, у своєму центрі партнерства з авторами.

Джерело матеріала
loader
loader