Забутий спадок: чому Mitsubishi уникає свого найуспішнішого автомобіля Eclipse
Забутий спадок: чому Mitsubishi уникає свого найуспішнішого автомобіля Eclipse

Забутий спадок: чому Mitsubishi уникає свого найуспішнішого автомобіля Eclipse

Дизайнер Енох Гонзалес представив цифрову реінкарнацію Mitsubishi Eclipse у кузові купе, віддавши данину пам’яті другому поколінню цієї моделі 1994 року. Агресивний концепт, натхненний класикою, поєднує ретроестетику з сучасними пропорціями та деталізацією.Передня частина авто прикрашена тонкими світлодіодними фарами, аеродинамічними спойлерами та потужними повітрозабірниками. Профіль зберігає характерний силует Eclipse з арочною лінією даху, що плавно перетікає у задню частину. Задня світлова панель, що тягнеться на всю ширину, нагадує про друге покоління моделі, а її сегментована графіка асоціюється з фазами місячного затемнення.Гонзалес пропонує використовувати для реалізації проекту платформу та силову установку від Nissan Z, що стало б можливим завдяки альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi. У такому випадку концепт міг би отримати бі-турбований 3.0-літровий V6 потужністю 400 к.с., задній або повний привід, а також механічну або автоматичну коробку передач.Незважаючи на чітку орієнтацію Mitsubishi на електрфіковані кросовери, ностальгія по Eclipse серед шанувальників залишається сильною. Це підтверджують численні незалежні дизайн-проекти, що з’являються протягом останніх років. Концепт Гонзалеса, хоч і існує лише у віртуальному просторі, демонструє потенційний шлях відродження моделі зі збереженням її історичної ідентичності.Сучасний ринок спортивних купе продовжує змінюватися під впливом електромобільних трендів, проте попит на автомобілі з ДВЗ серед ентузіастів залишається стабільним. Історія таких моделей, як Eclipse, нагадує про важливість балансу між інноваціями та збереженням автомобільної спадщини, що часто стає ключовим фактором для успіху сегмента.

Джерело матеріала
loader
loader