/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F84f73022818e758cadec3ec7edc0ab08.jpg)
Забутий спадок: чому Mitsubishi уникає свого найуспішнішого автомобіля Eclipse
Дизайнер Енох Гонзалес представив цифрову реінкарнацію Mitsubishi Eclipse у кузові купе, віддавши данину пам’яті другому поколінню цієї моделі 1994 року. Агресивний концепт, натхненний класикою, поєднує ретроестетику з сучасними пропорціями та деталізацією.Передня частина авто прикрашена тонкими світлодіодними фарами, аеродинамічними спойлерами та потужними повітрозабірниками. Профіль зберігає характерний силует Eclipse з арочною лінією даху, що плавно перетікає у задню частину. Задня світлова панель, що тягнеться на всю ширину, нагадує про друге покоління моделі, а її сегментована графіка асоціюється з фазами місячного затемнення.Гонзалес пропонує використовувати для реалізації проекту платформу та силову установку від Nissan Z, що стало б можливим завдяки альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi. У такому випадку концепт міг би отримати бі-турбований 3.0-літровий V6 потужністю 400 к.с., задній або повний привід, а також механічну або автоматичну коробку передач.Незважаючи на чітку орієнтацію Mitsubishi на електрфіковані кросовери, ностальгія по Eclipse серед шанувальників залишається сильною. Це підтверджують численні незалежні дизайн-проекти, що з’являються протягом останніх років. Концепт Гонзалеса, хоч і існує лише у віртуальному просторі, демонструє потенційний шлях відродження моделі зі збереженням її історичної ідентичності.Сучасний ринок спортивних купе продовжує змінюватися під впливом електромобільних трендів, проте попит на автомобілі з ДВЗ серед ентузіастів залишається стабільним. Історія таких моделей, як Eclipse, нагадує про важливість балансу між інноваціями та збереженням автомобільної спадщини, що часто стає ключовим фактором для успіху сегмента.

