Податковий вирахування скасовано, але Honda зробила свої знижки на електромобілі ще вигіднішими
Податковий вирахування скасовано, але Honda зробила свої знижки на електромобілі ще вигіднішими

Податковий вирахування скасовано, але Honda зробила свої знижки на електромобілі ще вигіднішими

Незважаючи на те, що федеральна податкова знижка на електромобілі може припинити дію незабаром, для покупців залишаються вигідні пропозиції, особливо в кінці місяця. Навіть попри те, що модель 2026 року ще не надійшла в автосалони, очікуються щедрі знижки, які можуть сягати 9000 доларів після припинення дії кредиту. Для позашляховика, який і так швидко розкуповується, ці додаткові стимули можуть дати продажам Honda додатковий поштовх.Знижка до 6000 доларів буде діяти для тих, хто фінансує або бере в лізинг новий електромобіль через Honda Financial Services. Ця пропозиція буде дійсною до 3 листопада.Додатково відзначається, що на модель 2026 року також буде пропонуватися стимул у розмірі 3000 доларів для покупців, які переходять з конкуруючого бренду або від іншої моделі Honda. Цікаво, що Honda ще не оголосила фінальні деталі ціноутворення для Prologue 2026 року.Попри хороші новини про те, що Honda продовжить продавати Prologue з вигідними пропозиціями до наступного року, зацікавленим покупцям було б розумно придбати модель 2025 року до кінця цього місяця.Наразі модель 2025 року доступна з фінансуванням під 0% на термін до 72 місяців і включає бонуси на фінансування у розмірі 9500 доларів, на додаток до федеральної податкової знижки на електромобілі у розмірі 7500 доларів. Це загалом призводить до економії до 17000 доларів. Крім того, для Prologue 2025 року також доступні пропозиції щодо додаткової знижки, що в деяких штатах збільшує загальну економію до 20300 доларів.Найімовірніше, версія 2026 року буде значною мірою ідентичною версії 2025 року. Ця модель отримала додаткові 12 миль (19 км) запасу ходу в базовій комплектації, тоді як у комплектаціях EX і Touring запас ходу було збільшено на 13 миль (21 км) та 10 миль (16 км) відповідно.Такі агресивні програми стимулювання продажів вказують на зростаючу конкуренцію на ринку електромобілів. Honda явно намагається закріпити свої позиції, пропонуючи значні знижки ще до того, як оновлена модель з’явиться в продажу. Це також може свідчити про те, що виробник очікує певних складнощів у просуванні електромобілів після припинення дії державних пільг, тому компенсує їх відсутність власними стимулами.

Джерело матеріала
loader
loader