/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2Fb5c9d92af5766b9f83d0df626266e966.jpg)
Холодна підлога замість Криту: лоукостер "висадив" сім'ю не в їхньому місці призначення
41-річний Даррен Рейні з Хартфордшира (Велика Британія) заявив, що його сім'ї, включно з трьома дітьми, довелося всю ніч спати на підлозі в аеропорту після того, як авіакомпанія easyJet "висадила" їх не в тому місці призначення.
Чоловік розповів, що летів лоукостером із Лутона на Крит, але літак здійснив аварійну посадку в Спліті (Хорватія) через погане самопочуття бортпровідника, пише Daily Mail.
Пасажирів попросили чекати на борту, поки не знайдуть заміну, але після півторагодинного очікування авіакомпанія повідомила, що їм доведеться залишитися в країні на ніч, доки вранці наступного дня не з'явиться заміна.
"Ми отримали весь багаж, зійшли з літака, пройшли паспортний контроль, і нам сказали, де зустрітися", — згадує багатодітний батько.
Він додав, що easyJet спочатку обіцяла надати житло, але після ще однієї години очікування людям сказали, що їм доведеться самостійно шукати місце для ночівлі.
Коли пасажири зійшли з літака, магазини в аеропорту Спліта, а також ресторани поблизу були зачинені, тож купити їжу чи поїсти не вдалося.
Оскільки витрати на житло не вписувалися в бюджет сім'ї, вони були змушені розташуватися на ніч на холодній і жорсткій підлозі в терміналі аеропорту.
"Я не спав і наглядав за дітьми, поки дуже мила співробітниця авіакомпанії не підійшла і не запитала, чи не потрібні нам ковдри", — продовжив чоловік. Він усю ніч перевіряв оновлення в додатку easyJet .
На Крит сім'я вилетіла тільки о 13:45, приземлившись на острові близько 18:00 і фактично втративши день відпочинку. Даррен поскаржився, що кілька днів не міг нормально спати, був перевтомленим і напруженим, а також "нещасним у всіх відношеннях".
Компанія відмовилася повернути гроші або виплатити компенсацію за вимушену посадку літака, пояснивши це тим, що приземлення було аварійним, а в такому разі жодних виплат не передбачено.
Після того, як про ситуацію стало відомо, easyJet вибачилася і пообіцяла відшкодувати вартість "втраченої ночі" як "жест доброї волі".
Нагадаємо, у Франції ледь не зіткнулися два літаки, повні пасажирів.
Також повідомлялося, що пасажири літака промучилися 17 годин через "двох дурнів".

