/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F54f59a81319f25bfbb4033c1d4fe49af.jpg)
Знайомимось з учасниками Old Car Land 2025: Mercedes-Benz W111
На фестиваль Old Car Land збираються поціновувачі автомобільної «класики» різних часів та різних брендів. Звичайно на свято ретро приїздить чимало автівок славетної німецької марки Mercedes-Benz, яка, до речі, наступного року буде відзначати своє 100-річчя. Одним з цікавих представників бренду з трипроменевою зіркою на капоті є Mercedes-Benz сімейства W111.
Дебют моделі наприкінці літа 1959 року пройшов під гаслом “Die neuen Sechszylinder – Eine Klasse für sich”, що можна перекласти як «Нова шестициліндрова модель – унікальна у своєму класі». І ці слова не були порожній звук. Автомобіль справді разюче виділявся на тлі конкурентів своїм сучасним дизайном, інноваціями в галузі безпеки, традиційно високою якістю та зростанням комфорту.
Спочатку сімейство було представлено трьома седанами 220 b, 220 Sb та 220 SEb (W111), до яких невдовзі додали стильні купе та кабріолети. На флагманській моделі 300 SE (W112) вперше встановили 4-ступеневу автоматичну коробку передач, а пневмопідвіска забезпечувала безпрецедентний рівень їздового комфорту. У 1963 році в сімействі з’явилася версія 300 SE, відстань між осями якої збільшили на 100 мм до 2850 мм. Випуск моделей з 2,2- та 3-літровими моторами закінчили в червні/серпні 1965 року. Версії 220 Sb, 220 SEb та 300 SE замінили седанами 250 S, 250 SE та 300 SE нового покоління (W108/109), а на зміну базової версії 220 b прийшов новий Mercedes-Benz 230 S. Виробництво моделі 230 S було припинено в січні 1968 року.
Усього ця модифікація була виготовлена тиражем 41107 екземпляра, включаючи 341 шасі для будівництва спеціалізованих варіантів. Бельгійська компанія Belgian IMA випускала обмежену серію універсалів 230 S Universal. У період з 1959 по 1968 рік компанія випустила на заводі у Зіндельфінгені 344751 седан та шасі моделей серії W 111/112. Купе та кабріолети протрималися на конвеєрі до середини 1972 року. Всього з 1961 по 1971 рік було виготовлено 28918 купе та 7013 кабріолетів.
Екземпляр з кузовом купе, що 27-28 вересня буде представлений на фестивалі Old Car Land, пройшов комплексну реставрацію в одній з українських реставраційних майстерень.
Запрошуємо власників класичної техніки і шанувальників історичних машин на свято технічної культури – фестиваль Old Car Land, який проходитиме 27-28 вересня на території музею “Колеса Історії” за адресою м. Київ, вул. Малинська, 1.

