/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F6affa1ba450bfc5e111b89595be369de.jpg)
Stellantis стикається з різким падінням продажів та зупинкою виробництва на низці заводів
Stellantis зіткнулася з черговим складним періодом в Європі, оскільки слабкий попит змушує автовиробника зупинити виробництво на шести своїх заводах. Час для цього далеко не ідеальний. Компанія вже зафіксувала чистий збиток у розмірі 2,65 мільярда доларів у першому півріччі та готується до додаткового удару у 791 мільйон доларів через тарифи, запроваджені президентом Дональдом Трампом у другій половині року.Масштаб паузи підкреслює, наскільки різко сповільнився попит. Виробництво Fiat Panda на заводі в Помільяно поблизу Неаполя буде зупинено з 29 вересня по 6 жовтня. Цей же завод випускає Alfa Romeo Tonale, і його лінії простоятимуть довше – з 29 вересня по 10 жовтня. Загалом близько 3800 працівників будуть відправлені у простій на час закриття майданчика.Крім того, Stellantis повідомила, що виробництво на її майданчику в Пуасі поблизу Парижа, яке відповідає за випуск Opel Mokka та DS3, буде призупинено з 13 по 31 жовтня. Представник компанії в коментарі для Reuters зазначив, що вони використають час простою для проведення робіт на майданчику та організації низки навчальних курсів.Згідно з даними Bloomberg, порушення поширяться ще ширше, торкнувшись заводів Stellantis у Польщі, двох об’єктів в Іспанії та її майданчика в Айзенасі в Німеччині. Це стає однією з наймасштабніших зупинок, з якими стикалася група у своїх європейських операціях цього року.У заяві Stellantis пояснила, що «адаптує ритм виробництва на деяких своїх заводах в Європі», щоб збалансувати випуск продукції з умовами ринку. Компанія заявила, що мета полягає в тому, щоб ретельно керувати запасами до кінця року, одночасно реагувати на слабкий попит у всьому регіоні.Цифри підкреслюють складність завдання. За перші сім місяців року реєстрації автомобілів Stellantis в Європі впали на 8 відсотків, до 1,19 мільйона одиниць. Також було визнано, що тарифи президента Дональда Трампа вплинули на попит у США на Alfa Romeo Tonale. Stellantis додала, що зупинка виробництва Panda збігається з загальним прогнозованим спадом замовлень від автопарків і компаній з прокату автомобілів в останній частині року.Ці події відбуваються на тлі загальноєвропейських тенденцій переходу на електромобілі та економічної невизначеності, що створює додатковий тиск на традиційних автовиробників. Зупинки виробництва такого масштабу можуть мати значні наслідки для місцевих економік у регіонах розташування заводів, де тисячі працівників опиняються у вимушеній відпустці. Майбутні рішення Stellantis щодо оптимізації витрат та адаптації модельного ряду до сучасних вимог ринку будуть вирішальними для подолання поточної кризи.

