/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F41f23ccc5b1c79b0b60cb3e9d5d49813.jpg)
Nissan припиняє випуск найдоступнішої версії Murano, про що не варто сумувати
Незважаючи на те, що Nissan Murano знаходиться на ринку лише другий рік, компанія уникає щорічного підвищення цін. Замість підвищення вартості всіх комплектацій, Nissan зберіг колишні ціни. Однак компромісом стало скасування базової версії з переднім приводом, що формально підвищило стартову ціну порівняно з минулим роком.Минулого року Murano починалася з $40,470 за версію SV FWD, але ця модель була виключена з лінійки на 2026 рік. Тепер модельний ряд починається з $41,470 за комплектацію SV AWD, що відповідає ціні минулого року. Також Nissan зберіг колишні ціни для SL AWD ($46,560) та флагманської Murano Platinum AWD ($49,600).Важливим оновленням для Murano 2026 року стала доступність системи ProPILOT Assist 2.1. Ця корисна технологія входить до пакету Platinum Technology за $2,900 та дозволяє безрульове керування на сумісних дорогах. Також додана функція допомоги при зміні смуги, яка дозволяє автомобілю рекомендувати та допомагати у виконанні обгону.Додатково, Nissan тепер пропонує пакет Comfort для середньої комплектації SL. За $1,380 він додає деякі функції зі стандартного оснащення моделі Platinum, включаючи вентильовані та масажні передні сидіння, підігрів задніх сидінь та електропривід багажних дверей з сенсорним управлінням.Крім цих змін, Murano 2026 року залишається ідентичною минулорічній моделі. Автомобіль продовжує використовувати стандартний 2.0-літровий турбований чотирициліндровий двигун потужністю 241 к.с. при 5,600 об/хв та крутним моментом 260 lb-ft при 4,400 об/хв. Цей двигун працює в парі з дев’ятиступінчастою автоматичною коробкою передач та повним приводом незалежно від комплектації.Nissan Murano продається краще за попередню модель, хоча, можливо, не на тому рівні, на який розраховувала компанія. За другий квартал було продано 9,526 екземплярів, що є значним зростанням на 115.9% порівняно з 4,413 проданими за той же період минулого року. За перше півріччя 2025 року продажі також зросли на 99.5% з 9,139 до 18,228 одиниць.Збереження цін на більшість комплектацій може бути стратегічним ходом для підтримки конкурентоспроможності на ринку кросоверів. Впровадження нових технологій без суттєвого підвищення цін свідчить про спробу Nissan залучити більше покупців у сегменті, де конкуренція особливо запекла. Зростання продажів показує, що така стратегія може приносити позитивні результати, хоча довгостроковий успіх моделі залежатиме від багатьох факторів, включаючи загальну ринкову ситуацію та поведінку споживачів.

