Штраф від 9000 грн за футбольне поле? Новий дорожній знак став справжнім кошмаром для водіїв
Штраф від 9000 грн за футбольне поле? Новий дорожній знак став справжнім кошмаром для водіїв

Штраф від 9000 грн за футбольне поле? Новий дорожній знак став справжнім кошмаром для водіїв

Іспанія винайшла дорожній знак, який миттєво перетворив звичайні поїздки на справжнє випробування для водіїв… і повну скарбничку держави.

Новий знак S-991f зобов’язує тримати мінімальну дистанцію у 70 метрів, але є маленька деталь: оцінити таку відстань "на око" неможливо.

Українці, авто, транспорт, фото із соцмереж

Анатомія бюрократичного абсурду

Мета чиновників благородна – зменшити аварії, що у 2023 році забрали 78 життів і спричинили понад 270 серйозних травм. Але метод нагадує лікування головного болю… гільйотиною.

70 метрів – це довжина футбольного поля. Уявіть, що між вашим автомобілем і попереднім має поміститися ціле поле. При цьому сучасні авто не оснащені пристроями, які точно показують відстань у метрах. А навіть системи адаптивного круїз-контролю працюють не з метрами, а з часовими інтервалами.

Радари проти логіки

Контроль здійснюють автоматичні радари, які фіксують порушення з точністю до сантиметра. Штрафи – від 200 до 500 євро і до 6 штрафних балів. Але ось парадокс: система ідеально карає за правило, яке фізично неможливо виконати усвідомлено.

70 метрів чи правило двох секунд?

DGT радить водіям орієнтуватися на правило двох секунд. Але тоді виникає питання: при швидкості 90 км/год автомобіль за дві секунди проїде лише 50 метрів, а при 126 км/год – 70 метрів. Тобто знак фактично змушує їхати 126 км/год, щоб "дотриматися дистанції". Абсурд помножений на два.

Затори стають фарсом

У години пік 70-метрова дистанція перетворюється на справжню комедію. Уявіть Київський Майдан: між автомобілями – футбольне поле. В результаті затори стають критичними, а транспортна система – на межі колапсу.

Машина для штрафів

Критики називають S-991f «машиною для збору штрафів». Парадокс у тому, що технологія випереджає можливості водіїв. Радари можуть вимірювати дистанцію, а ось авто не здатні відобразити її водію у реальному часі.

затор

Новий знак – класичний приклад бюрократичного кошмару. Проблему безпеки на дорогах не вирішить штрафування за фізично неможливі вимоги. Справжнє рішення – обов’язкові системи контролю дистанції в авто, освітні програми для водіїв і покращення інфраструктури. Але це складніше та дорожче, ніж просто поставити знак і видавати штрафи.

Раніше ми повідомляли, що водії, перестаньте панікувати на кільцях: патрульний розкрив, коли справді вмикати поворотник.

Джерело матеріала
loader
loader