/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fc141381f611fde421ca8de23724d8de1.jpg)
Сьогоднішній стрімкий зріст продажів нових авто може завтра обернутися різким падінням
Економічна ситуація залишається напруженою: інфляція зростає, а рівень безробіття минулого місяця досяг 4,3%. Ці фактори спонукали Федеральну резервну систему США знизити процентні ставки.Хоча ФРС зазначає, що «невизначеність щодо економічних перспектив залишається високою», це не відлякало покупців автомобілів. Навпаки, за даними Edmunds, цей квартал стане найуспішнішим для продажів нових авто з 2019 року.Якщо прогнози виправдаються, американці придбають 4 075 132 нових автомобілів з липня по вересень. Це на 4,7% більше, ніж торік, але на 3,3% менше порівняно з другим кварталом.Що ж стимулює продажі? Експерти вказують на низку чинників, зокрема скасування податкового кредиту на екологічно чисті автомобілі, який припиняє дію вже завтра. Це змусило покупців поспішати з придбанням електромобілів, перш ніж зникне стимул у розмірі 7500 доларів.Окрім того, зниження процентних ставок також сприяло активізації ринку. Джесіка Колдвелл, керівник відділу аналітики Edmunds, зауважила: Однак, цей бум продажів може різко припинитися після завершення дії податкового кредиту. Іван Друрі, директор з аналітики Edmunds, припускає, що Це ще м’яко сказано, оскільки відміна стимулу, ймовірно, змусить частину споживачів перейти на бензинові та гібридні автомобілі, які є дешевшими.Автовиробники вже згадували про це. Дункан Олдред з General Motors нещодавно заявив: Він додав, що ми , і компанія відповість на це скороченням виробництва.Реальні цифри стануть відомі незабаром, але Edmunds очікує, що Toyota отримає вигоду від зростання продажів на 17% у третьому кварталі порівняно з минулим роком. Hyundai та Kia можуть збільшити показники на 12,7%, а Ford – на 8,0%.Однак не всі виробники демонструватимуть позитивну динаміку. Stellantis, ймовірно, зафіксує незначне падіння на 0,3%, ставши єдиним великим автовиробником у прогнозі Edmunds із зниженням у порівнянні з минулим роком.Загалом, поточне зростання продажів може бути тимчасовим явищем, пов’язаним із державними стимулами. Подальша динаміка ринку значною мірою залежатиме від того, як автовиробники адаптуються до нових умов, зокрема шляхом коригування виробництва та пропозиції більш доступних моделей, особливо в сегменті електромобілів. Досвід минулих років показує, що різкі зміни в регулюванні часто призводять до коливань, які можуть тривати кілька кварталів.

