/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F97e8b1b40592a451d84776b12d25d15d.jpg)
Геймер витратив понад 90 годин на проходження Silksong на саксофоні
Як це вдалося це зробити?
Гравець DrDoot, раніше відомий як DrDeComposing, прославився в мережі завдяки проходженню таких складних ігор, як Elden Ring та трилогія Dark Souls, за допомогою електричного саксофона. Цього разу його вибір припав на Hollow Knight: Silksong, яка вийшла на початку вересня і здивувала гравців високою складністю, розповідає 24 Канал з посиланням на Twitch-канал стримера.
Подорож стрімера до 100% проходження та справжньої кінцівки гри завершилася 30 вересня. Загалом на це пішло понад 92 години спроб.
Фінальний стрім доступний на його Twitch-каналі, а запис вирішальної битви з фінальним босом опубліковано на YouTube. Цікаво, що останнього боса йому довелося перемагати двічі – після першої перемоги гра вилетіла, не зберігши прогрес.
Фінальна битва – дивіться відео:
Тим часом інший ютубер, HuntHussle, також відзначився, пройшовши Silksong без отримання шкоди. Однак він обмежився звичайною кінцівкою, на відміну від DrDoot, який досяг стовідсоткового результату.
Що відомо про Hollow Knight: Silksong?
Hollow Knight: Silksong – це довгоочікуване продовження популярної метроідванії Hollow Knight від австралійської студії Team Cherry. Гра вийшла 4 вересня на ПК (Steam, GOG, Microsoft Store), PS4, PS5, Xbox One, Series X та S, Nintendo Switch та Switch 2, а також у Game Pass.
Цього разу гравці беруть на себе роль принцеси-захисниці Горнет, знайомої за першою частиною. Вона швидша та спритніша за мовчазного лицаря з оригіналу, що вносить зміни в ігровий процес, зазначається на сторінці гри в Steam.
Однією з ключових особливостей Silksong стала її висока складність, яка кидає виклик навіть ветеранам першої частини. Розробники з Team Cherry свідомо пішли на цей крок. Гра пропонує гравцям дослідити нове королівство, а для повного проходження необхідно досягти 100% прогресу та отримати істинну кінцівку, що є значним випробуванням.

